niestety ten sklep nie przypadł mi do gustu, nikt nie mów dzień dobry, ochrona traktuje każdego jak zlodzieja, a nie potencjalnego złodzieja, w dodatku lodówki z napojami chłodzącymi byly wyłaczone przy temp. +35 stopni, jednak przyznać muszę ze ogolnie w sklepie panuje ład i porządek, podłoga była czysta, towar na swoim miejscu
Wczoraj robiłam zakupy w tym sklepie, bardzo go lubię dlatego że mam wszystko w jednym miejscu. Jednak nie zawsze wszystko jest tak jak życzylibyśmy sobie, jedno czego bardzo nie lubię w tym sklepie to to, że warzywa i owoce trzeba ważyć samemu, i to nie to że mi się nie chce tylko dlatego że ludzie tam oszukują a co za tym idzie kradną, a Pan "ochroniarz" który jest inkognito ponoć, nie zwraca na to w ogóle uwagi, to co go najbardziej interesuje to są klienci którzy mają zapięte kurtki, potrafi chodzić za jednym klientem przez ponad pół godz, czego sama doświadczyłam. Wchodząc do sklepu rozmawiałam przez tel. co się chyba Panu ochroniarzowi nie podobało, dlategoo upatrzył sobie mnie jako kolejną "ofiare", mam w zwyczaju spoglądać na daty przydatności produktów czy czytać jego skład, widocznie za długo to robię bo ochrona postanowiła chodzić za mną krok w krok, właśnie wtedy czułam się jak rasowy złodziej. W tym sklepie ochrona w ogóle nie ma poczucia przyzwoitości, kiedy ja robiłam zakupy a ochroniarz chodził za mną jestem pewna ze kilka osób wyszło z produktami za ktore nie zapłaciło niestety, np. alkohol który ktoś wsunął pod kurtkę i byłby bezkarny gdyby nie inny klient który zwrócił na to uwagę ochroniarza który własnie obserwował mnie :) Myślałam ze ochrona powinna obserwować cały sklep a nie tylko jedna osobę.
Bardzo miła obsługa, jest to placówka doradztwa finansowego/kredytowego, od razu po wejsciu podszedł bardzo miły Pan, zapytał dokładnie jakie informacje i usługi mnie interesują, poszłam tam z czystej ciekawości, nie po konkretną usługę, ale Pan był na tyle kompetentny iż potrafiłby mnie przekonać do zaciągnięcia kredytu, na szczęście jestem asertywną osobą.
Atmosfera w placówce również jest przyjazna, bardzo miłe światło i cisza pomimo kilkunastu osób w tym samym pomieszczeniu.
Generalnie bardzo profesjonalnie i miło, na koniec dostałam wizytówkę Pana i zapewnienie ze w każdej chwili są do mojej dyspozycji , poczułam się jak jedyny klient tego banku.
Witam serdecznie.
Dziękuję, że zechciała się Pani podzielić swoją opinią na temat obsługi przez naszego doradcę w w/w placówce.
Dzięki takim obserwacjom mamy motywację aby nieustannie dbać o jakość obsługi Klienta. Naszym priorytetowym celem jest zdobycie zaufania Klienta, bo to Klienci są najważniejsi, stanowią o naszym sukcesie lub porażce.
Cieszy mnie fakt, że zwróciła Pani uwagę na wysoki poziom wiedzy oraz zainteresowanie Pani potrzebami.
Mam nadzieję, że kolejna wizyta będzie równie satysfakcjonująca oraz wpłynie pozytywnie na naszą dalszą współpracę. Zachęcam do zapoznania się z innymi produktami mBanku.
Pozostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach oraz pod numerem mLinii 0801 300 800 lub +42 6 300 800.
Pozdrawiam
Magdalena Szoć
mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.