Opinie użytkownika (1)

Potrzebowałam kupić klamki...
Potrzebowałam kupić klamki do drzwi. Łatwo trafiłam do odpowiedniego działu, gdyż są oznakowane dość czytelnie. Wybór dość spory, ponad 100 modeli Jednak posród półek panował chaos. O ile część klamek była ładnie wyeksponowana, to niektórych ekspozycji brakowało, za to były schowane w pudełkach -stąd,żeby obejrzeć niektóre z nich musiałam rozpakować niektóre z nich. Żeby nie wprowadzać jeszcze większego chaosu 2 razy obeszłam dział żeby poszukać pracownika, który mógłby mi ułatwić poszukiwania. Niestety, nie znalazłam nikogo. Zapytałam obsługę układającą towar w sąsiednim dziale ,ale pan tylko wzruszył ramionami na moje pytanie o kogoś z obsługi i odpowiedział, że muszę szukać. Kolejnym utrudnieniem było to,że wybrany przez mnie model klamki znalazł się w najwyższej przegródce, do której nie mogłam dosięgnąć. Kolejne poszukiwania kogoś z obsługi nie przyniosły rezultatu i musiałam poprosić o pomoc przechodzącego klienta. Następnie szukałam szyldu -znalazła m go bez problemu, pod klamkami. Jednak towar wyeksponowany nie odpowiadał temu,co znajdowało się w przegródkach. Części były rozkompletowane i z trudem po przeszukaniu wszystkich dostępnych modeli znalazłam elementy z których skompletowałam sama właściwy. Przy kasie nie było kolejek. Poinformowałam kasjerkę ,że nie mogłam sobie poradzić i w związku z tym,żeby sprawdziła ,czy są to komplety czy nie, bo ja je zapakowałam do jednego woreczka, który znalazłam. Pani z radością w głosie zadała mi pytanie czy w takim razie rezygnuję. Na moje przeczenie odpowiedziała,że nie wie,jak wyglądają komplety i że możemy zgłosić się później do Działu Obsługi Klienta. Na moje wyjaśnienia,że ja mam komplet,tylko nie wiem ,czy odpowiednio za niego zapłacę, odpowiedziała zniecierpliwiona,że to ona nie wie i czy biorę szyld czy nie. Opuściłam kasę zniesmaczona. W dziale obsługi klienta była kilkuosobowa kolejka,a obsługiwała tylko jedna osoba. Zrezygnowałam z dochodzenia prawdy. Przy wyjściu skorzystałam z toalety, która była brudna, brakowało w niej papieru toaletowego a suszarka do rąk była nie podłączona do prądu.

Marta_778

23.11.2009

OBI

Placówka

Wrocław, Długa 37

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi