Opinie użytkownika (1)

Opis jak najbardziej...
Opis jak najbardziej subiektywny i chaotyczny, gdyż do tego banku bardzo się zraziłam. Nie jest to obserwacja, a jedynie prywatna opinia i opis doświadczeń z bankiem związanych. Jedyną zaletą banku są dobrze rozmieszczone (Rzeszów, Warszawa, Sanok) bankomaty, w wielu miejskich ciągach komunikacyjnych, dlatego wybranie gotówki ze swojego bankomatu nie stanowi problemu. Dalej same wady: 1. nieustanne kolejki, niekompetentny personel, wystrój niektórych placówek przypomina sceny z MISia... 2. nieatrakcyjna oferta - ceny usług znacznie przekraczają podobne usługi w konkurencyjnych bankach, wpłaty na obce rachunki, prowizje, oferty kredytowe. Za wyciąg ze swojego konta powyżej miesiąca trzeba zapłacić 20 zł! Więc jak chciałam zobaczyć wszystkie transakcje z wakacji - ile wydałam przez 3 miesiące wolnego i na co - zapłaciłam w okienku 60 zł. 3. bank nie dba o klienta - nieraz i godzinę załatwiając jakieś sprawy (jeżeli nie ma się konta internetowego) trzeba stać przygarbionym przy okienku. Inne banki stać na fotele i krzesła... 4. bank jest OGÓLNOPOLSKI, w różnych miastach ma jedynie oddziały, a bank jest jeden - przynajmniej ja to tak rozumiem. ale będąc w Warszawie nie mogłam przykładowo dopłacić (w innych bankach jest to za darmo) za możliwość funkcji konta internetowego, bo konto zakładałam w Sanoku, a modernizować i wprowadzać zmiany mogę tylko w macierzystej placówce. Mieszkając później w Rzeszowie chciałam zlikwidować rachunek nie fatygując się przy tym 80 km do Sanoka, i trwało to półtora godziny, zanim panie w banku na moją prośbę i skargę dowiedziały się, w jaki sposób można zamknąć konto założone w innym oddziale.

Marta_745

17.12.2009

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (14)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi