Od lat moja rodzina korzysta z ubezpieczeń PZU. Mamy ubezpieczone mieszkanie i samochód. Zawsze, gdy zbliża się termin zakończenia ubezpieczenia agent ubezpieczeniowy dzwoni do nas i przypomina, że okres ubezpieczenia dobiega końca. Umawia się na spotkanie w dogodnym dla nas terminie i miejscu, przywozi ze sobą wypełnioną już umowę gotową do podpisu. Dzięki temu nie zabiera to wiele czasu. Jestem zadowolona z takiej obsługi klienta, gdyż wszystko przebiega szybko, sprawnie i z korzyścią dla mnie. Niedawno otrzymałam list z PZU, że mój agent rozwiązał umowę z Towarzystwem i polecili mi inną osobę na jego miejsce. Mam nadzieje, że tak samo kompetentną jak poprzedni...
Do placówki poszłam wpłacić pieniądze na konto. Jednocześnie chcioała się dowiedzieć dlaczego nie mogę skorzystać z pakietu ubezpieczenia do konta, które powinnam mieć dodane bezpłatnie. Doradca stwierdził, że ubezpieczenie do konta jest darmowe, gdy wybiorę sobie cały pakiet ubezpieczeń. Gdy stwierdziłam, że przysługuje mi jedynie pakiet bezpłatny, uznała że jednak istnieje taka możliwość.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.