Zamówiłam kilka książek, miał to być prezent imieninowy dla męża. Data dostawy - 29 listopada. 28 listopada dowiaduje się, że jedna pozycja jest niedostępna. Mimo to proszę o wysłanie pozostałych pozycji z zamówienia. W dniu pierwotnej daty dostawy dowiaduję się, że paczka dziś wyjeżdża, jutro u mnie będzie. W tym dniu paczki oczywiście nie ma, mąż jest bez prezentu. Kolejnego dnia pracownik informuje mnie, że paczka dziś wyjeżdża, jutro będzie u mnie! Dotarła dopiero po kolejnych kilku dniach.
Do sklepu wybraliśmy się z mężem, aby kupić chrześniaczce grę. Bez problemu znaleźliśmy dział z grami. Na regałach panował porządek, ale nie na każdym produkcie umieszczona była cena. Przy kasie brak kolejek. Na pochwałę zasługuje fakt, że Pani obsługująca zapytała czy mam kartę „mój Empik”. Ja zwykle zapominam o tego typu kartach, a ich użycie wiąże się często z rożnego rodzaju rabatami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.