Jestem uzależniona od lakierów do paznokci. W ostatnim czasie poszukiwałam jednak konkretnego koloru żeby pasował do sukienki. Chwileczke rozglądałam się w dostępnych kolorach i gdy tylko zostałam zauważona sprzedawca od razu zapytał czy może w czymś pomóc. Opisałam jakiego mniej więcej koloru poszukuję. Sprzedawca pokazał mi wszytkie palety kolorów wskazując na te zbliżone do oczekiwanego. Był bardzo pomocny i sympatyczna. Podczas finalizowania zakupu został mi zaproponowany utwardzacz do pznokci. A kolor rewelacyjny!
Narzeczony szukał butów do garnituru. Gdy zlokaliwoał już odpowiadający mu na wystawie but, okaząło się ze może go przymierzyć, bo był w jego rozmiarze. Buty były piękne, pozostalo tylko znaleźć pudełko z drugim butem. Po bezowocnym trwających 5 minut posukiwaniach, udałam się do kasy celem uzyskania pomocy. Usłyszałam, że "prosze znaleźć osobe w czarnej koszulce, one są od takich rzeczy". Gdy już zlokalizowaliśmy pracownika, okazało się ze ma nie mnijejsze od nas kłopoty ze zlokalizowaniem pudełka. Spredawca otwarcie mówił o bałaganie na płółkach, o tym że bardzo ciężko tu jest cokolwiek znaleźć. Po pewnym czasie poszłam szukać butów na innym regale. Znalazłam. Po 25 minutach pobytu w sklepie okazało się że znaleziony but miał skazę.Przy kasie otrzymaliśmy informację w jakich innych sklepach sieci znajdziemy buty. Na pytanie czy nie można zamówić (buty były dotępne poza Wrocławiem) i odebrać w CH Magnolia, uzyskaliśmy negatywną odpowiedź.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.