Obsługa całkiem sympatyczna ale nie widać za bardzo Pań na sklepie i aby o coś zapytać trzeba ich szukać i udzielają mało konkretnych informacji, mimo to są miłe.
Wybrałam się do sklepu Smyk w celu zakupienia prezentu dla dziecka. Pani która mnie obsługiwała była uśmiechnięta, przywitała się po tym jak podeszłam do kasy, zapytała czy towar który wybrałam zapakować w reklamówkę czy życzę sobie jakieś opakowanie ozdobne. Zapytała o formę płatności czy karta czy gotówka. Poinformowała mnie o możliwości zwrotu towaru w ciągu 30 dni od daty zakupu za okazaniem paragonu oraz o tym, że kwota zwracana jest na kartę podarunkową do wykorzystania w sieci sklepów Smyk. Na koniec zapytała czy może pomóc w czymś jeszcze. Podziękowałam i się pożegnałyśmy.
w marcu 2014 roku zakupiłam konsolę Playstation 4 i dodatkowego pada. Po upływie roku pady zaczęły mieć popękane gumki na analogach, a więc z tym problemem udałam się do sklepu gdzie towar został zakupiony. Reklamacja pierwszego pada przebiegła pomyślnie natomiast przy reklamacji drugiego pada zaczęły się kłopoty. Pracownik który przyjmował ta reklamację uważam, że nie był do końca osobą kompetentną. To ja musiałam zadawać mu dużo pytań i ciągnąć za tak przysłowiowy język. Pracownik był cichy, małomówny i unikał kontaktu wzrokowego. Nie udzielił mi wystarczających informacji sam o wszystko musiałam go dopytać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.