W poszukiwaniu wyprawki udaliśmy się z mężem do Rampersa. Szukaliśmy wózka, fotelika, łóżeczka z materacem, przewijaka, kilku ubranek dla dziecka. Byliśmy tam w godzinach przedpołudniowych. O ile obsługa zajmująca się wózkami/fotelikami bardzo szybko reagowała na klienta starając sie wypytać nas o preferencje i dobrac odpowiedni model wózka i fotelika, o tyle panie obsługujace pozostałą częśc sklepu (zwłaszcza łóżeczka), była zajęta bardziej rozmową między soba niz obsługa klienta. Po dłuższym oczekiwaniu sami postanowiliśmy podejśc do zajętych rozmową pań. Na pytanie czy jest kolor łózka przez nas wybrany pani jedynie wskazała nam ręką w który koniec sklepu powinniśmy sie udać. Zero jakiegokolwiek zainteresowania. Bardzo zdziwiły nas wysokie ceny. Z rabatem ktory dostaliśmy cena artykułów była i tak wyższa niż bez rabatu w sklepie innej firmy (KRZYŚ) na która sie w końcu zdecydowaliśmy. Ogólnie bardzo duży plus za obsługę panów z działu wózki/foteliki - z nimi można bardziej się dogadać, dowiedzieć czegoś,co znacznie podnosi atrakcyjność sklepu. W PODSUMOWANIU wezmę jednak w wiekszej części zachowanie pań z innych działów, bo ono jest wg mnie najbardziej do poprawy.
Zamówiłam łóżeczko dla dziecka, kilka ubranek, materac, wózek, przewijak, fotelik. Cena atrakcyjna, dostępność już średnia - na łóżeczko trzeba czekać, a nie jest to model niewiadomo jak wymyślny - było to po prostu zwykłe proste łóżeczko. Pani obsługująca nas bardzo miła, sympatyczna i co najważniejsze dobrze poinformowana. Jakoś towarów bardzo dobra. Cena niezwykle przystępna - można negocjować zniżki - przez co skusiliśmy się własnie na zakup w tym sklepie, gdyż po podsumowaniu okazało się że sporo można zaoszczędzić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.