Byłam w salonie, aby wymienić szybę przednią do samochodu marki Ford Focus Kombi. Kupiłam ten samochód i jak potem okazało się, że przednia szyba miała być podgrzewana, ale taka nie była. Dlatego postanowiłam to zmienić. Po przyjściu do salonu Pan wysłuchał mojego problemu. Poszliśmy obejrzeć szybę. Po tym fakcie dowiedziałam się wszystko o jakości szyby zamontowanej w aucie oraz dostałam propozycję aby tą szybę wstawić do komisu, co zrekompensuje mi trochę wydatki na wstawienie nowej podgrzewanej. Zgodziłam się na tą propozycję, umówiliśmy się na termin montażu, który trwał jeden dzień. Obsługa bardzo miła, kompetentna w stałym kontakcie telefonicznym.
Bank widoczny z ulicy, bez problemu można go znaleźć. Obsługa bardzo miła i kompetentna. W czasie oczekiwania na podpisanie dokumentów, zaproponowano Mi kawę, wodę coś do picia, co zdarza się niezwykle rzadko w tego rodzaju instytucjach. Każdy krok i etap prac wykonywanych przez obsługę jest wyjaśniany. Klienta wita się i żegna z podaniem ręki na stojąco. Super klimat i atmosfera, nawet da się odczuć w relacjach między koleżeńskich w Banku.
Na stacji PKN Orlen był jeden sprzedawca, który pracował przy kasie. Powitał Mnie bardzo miło, kiedy weszłam do budynku, aby zapłacić za zatankowane paliwo. Przed wykonaniem czynności na kasie zapytał o fakturę, a także czy posiadam kartę na punkty. Kiedy powiedziałam, że za fakturę dziękuję i podałam swoją kartę na punkty, Pan z uśmiechem podziękował pytając jednocześnie, czy sprawdzić ile jest w sumie punktów na karcie. Również podziękowałam. Po chwili sprzedawca zaproponował Mi kawę. Sprzedawca na paragonie ma numer 26/ kasa 2.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.