Sklep w dogodnej lokalizacji (Galeria Copernicus), dość łatwo jest go odnaleźć. Samo pomieszczenie jest czyste, utrzymane w porządku. Obuwie jest posegregowane, szybko odnajduje się właściwy rodzaj czy rozmiar. Personel zabiega o klienta, jest chętny do pomocy, udziela wskazówek. Ekspedienci chodzą w łatwo rozpoznawalnych ubraniach firmowych. Obsługa klienta przebiega szybko i sprawnie. Kasjerzy są mili, pomimo nawału pracy. Proponują produktu dodatkowe (promocyjne) takie jak impregnaty czy wkładki do butów.
Lokal przestronny, interesująco urządzony, bardzo czysty. Restauracja przyciąga klientów niskimi cenami. Lokal zazwyczaj, a zwłaszcza w weekendy jest zatłoczony, ale stoliki ustawione są tak, że każdy ma zachowaną swoją przestrzeń. Obsługa jest bardzo miła. Kelnerki zawsze są bardzo uprzejme i pomocne. Polecają konkretne posiłki, wiedzą co jest w ofercie dnia. Personel (kelnerki ale także kucharze) noszą schludne ubrania z logo firmy. Klient jest obsłużony przede wszystkim szybko, bardzo profesjonalnie, ale i także w miłej atmosferze.
Supermarket niezbyt wyróżnia się jakością produktów. Cały asortyment jest poukładany na półkach według marek i cen. Jeśli chodzi o samo pomieszczenie jest ono utrzymywane w czystości. Personel nosi firmowe ubrania. Pracownik zapytany uprzejmie udziela potrzebnej pomocy. Obsługa klienta jest zazwyczaj szybka, zawsze stosowana jest zasada 3D - Dzień Dobry, Dziękuję, Do widzenia. Jedynym mankamentem sklepu są dość wysokie ceny produktów.
Supermarket, bardzo znany w Polsce. Czystość samego pomieszczenia pozostawia wiele do życzenia. Często na podłodze znajdują się okruchy po pieczywie oraz pozostałości po innych artykułach np. owocach i warzywach.Asortyment jest różnorodny, ale produkty różnych marek pomieszane są ze sobą. Pomoc klientowi jest zazwyczaj przymusowa. Nie zawsze stosowana jest zasada 3D – dzień dobry, dziękuję, do widzenia. Szybkość obsługi uzależniona jest od ilości klientów i liczby pracowników przy kasach fiskalnych. Marka jest rozpoznawalna, ponieważ pracownicy noszą ubrania z logo firmy. Cena produktów w supermarkecie może być konkurencyjna.
Hebe to drogeria konkurencyjna dla firm takich jak Rossmann czy Drogeria Natura, ale również dla perfumerii Douglas czy Sephora. Jest to miejsce bardzo dobrze oznakowane i przykuwające uwagę. Samo pomieszczenie zawsze jest bardzo czyste. Wyróżnia się różnorodnością marek, można tu znaleźć produkty trudno dostępne w innych drogeriach. Asortyment jest zawsze uporządkowany według rodzajów i marek. Obsługa klienta w Hebe jest profesjonalna i szybka. Drogeria posiada wykwalifikowanych pracowników, zawsze noszących ubrania oznakowane logo firmy. Pracownicy w każdej chwili udzielają pomocy, rzetelnie doradzają. Ponadto Hebe stosuje programy lojalnościowe poprzez oferowanie atrakcyjnego systemu rabatowego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.