Opinie użytkownika (2)

W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym będąc na zakupach zauważyłam, że bardzo ciężko w Biedronce jest o spotkanie sprzedawcy na sklepie. Więc jeżeli osoba, która dość żadko odwiedza dany sklep, zamiast poświęcic na zakupy 30 min spędza tam ponad godzine. Ponieważ ma trudności ze znalezieniem danego artykułu. Ułatwiła by to napewno porada któregoś ze sprzedawcy.No ale niestety wychodzi na to że trzeba poradzić sobie samemu. Dodatkowo ochroniaż zachowuje się strasznie irytująco, idąc srodkiem alejki ma się wrażenie, że to jemu trzeba ustąpić miejsca żeby przeszedł spokojnie, a nie odwrotnie chociaż to Ty pchasz przede sobą wózek zapakowany do połowy.

Marta_2147

31.10.2013

Biedronka

Placówka

Ciechanów, Sikorskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Chce zwrócić uwagę...
Chce zwrócić uwagę na obsługę na stanowisku mięsnym w Tesko. Pani która tam sprzedaje wydaje się byc zajęta 10 innymi rzeczami niż obsługa klijenta, trzeba trochę odczekac zanim sie domysli, że czas zapytać sie co podać. Jak już dochodzi do dość długo oczekiwanego stwierdzenia osoba czuję się zniesmaczona. Zadając jej pytanie czy lepsza bedzie wędlina ta czy ta, odpowiedz jest nijaka. Wiec klijent zamiast dostac odpowiednią wiadomość że ta bedzie lepsza bo ma wiecej zawartości mięsa, czy jest smaczniejsza. Pozostaje sam z własnym wyborem.

Marta_2147

31.10.2013

Tesco

Placówka

Lubartów, ul. Lubelska 84

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi