sprzedawca pozostawia zbyt dużo czasu na zapoznanie się z ekspozycją, należało poszukać sprzedawcy, który unikał kontaktu wzrokowego. Mając już możliwość rozmowy sprzedawca stosował zwroty grzecznościowe, znał produkt - jego mocne i słabe strony, widać było zaangażowanie sprzedażowe. Zabrakło zbadania potrzeb, które wskazałyby jaki produkt alternatywnie mogł zostać zaproponowany.
Ekspedientka wita z uśmiechem wchodzącego klienta, stosuje odpowiednie zwroty grzecznościowe. Pozostawia odpowiednią ilość czasu na zapoznanie się z asortymentem. Proponuje swoją pomoc i obsługę. Bada potrzeby klienta. Diagnozuje potrzeby poprzez odpowiednio zadane pytania. Uważnie słucha potrzeb. Dokonuje podsumowania i przedstawia propozycje produktów. Optymistycznie finalizuje transakcję.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.