W przypadku Biedronki ciężko jest jednoznacznie określić wiedzę i kompetencje personelu. Pani, która mnie obsługiwała była stosunkowo miła. Gdy nie mogłam znaleźć produktu (czekolady na gorąco) z uśmiechem wskazała mi regał, na którym powinnam szukać. Obsługa przy kasie była taka sobie. Przebiega bardzo szybko co czasami stanowi problem gdyż starsza Pani, która stała w kolejce przede mną nie zdążyła jeszcze spakować swoich zakupów gdy kasjerka (ta sama którą spotkałam wcześniej "na sklepie") zaczęła już kasować i dorzucać moje rzeczy. Pośpiech mógł wynikać z tego, że za mną ustawiła się już długa kolejka. Wygląd Biedronki przy ulicy Dunikowskiego jest zadbany. Sklep jest czysty. Jeśli chodzi o asortyment, z rzeczy, których potrzebowałam było wszystko. Ceny w Biedronce są bardzo przystępne.
Punkt sprzedaży e-papierosów znajdujący się na pasażu przy markecie real w Wałbrzychu. Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze. Jeśli chodzi o personel - dziewczyna bardzo miła i cierpliwa. Odpowiadając na wszystkie zadane jej pytania nie okazała znużenia ani zniecierpliwienia. Przy opisywaniu produktu jednocześnie go pokazywała co znacznie ułatwiło zrozumienie przekazywanych przez nią informacji. Poza mną w danym momencie nie było przy stoisku nikogo innego stąd obsługa była dokładna i niespieszna (rozmowa ok 30 minut). Mimo, że stoisko jest bardzo małe jest całkiem dobrze wyposażone i zaopatrzone w zróżnicowany asortyment. Ceny porównywalne z innymi podobnymi stoiskami. Do większego zakupu dodawany jest "gratis" (ja otrzymałam ładowarkę). Sam wygląd stoiska jest dobry. Witryny są wyczyszczone, a przedmioty w nich ułożone są dobrze widoczne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.