Zadzwoniłam na infolinię Play, w celu zorientowania się czy mogę dokupić pakiet GB w tym miesiącu. Po zadanym pytaniu ("Czy istnieje możliwość wykupienia dodatkowych GB?"), otrzymałam twierdzącą odpowiedź. W tym momencie poprosiłam o taki pakiet. Usłyszałam "Ale ja już go Pani aktywowałem"...Choć wiedza i kompetencje osoby, która mnie obsługiwała była na wysokim poziomie to zachowanie odrzuca. Sądziłam, że wyraźnie i jasno zadałam pytanie. A gdyby okazało się, że na chwilę obecną nie chcę tego kupić?Poza tym przez całą rozmowę miałam wrażenie, że mojemu rozmówcy bardzo gdzieś się spieszyło, skoro nie pozwalał nawet dokończyć mi zdania.
Po wejściu do lokalu zostałam miło przsywitana. Został nam przedstawiony stolik. Dostaliśmy chwilę na zastanowienie się nad zamówieniem. Kelner nie był nachalny, wręcz przeciwnie. Po nienagannym podaniu nie zostawił nas samych z pałeczkami, którymi prawdę mówiąc nie potrafiłam się posługiwać. Obsługa odnosi się do klientów bardzo indywidualnie, dlatego dziś mogę powiedzieć, że wiem jak jeść pałeczkami.Jak na takie porcje, podanie i wszystkie te elementy posiłku, które zostały dodane dodatkowo - cena ogólna nieduża i jak najbardziej warta.Szczerze polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.