Obserwacja dotyczy zakupu obuwia meskiego w dniu 13.11.2011 paragon nr 009966 na kwote zl.229,90
W tym dniu bylam obecna przy zakupie obuwia przez osobe towarzyszaca.
Po wejsciu do sklepu mialo miejsce mile powitanie przez obslugujacego sprzedawce na sali sprzedazy. Sprzedawca sluzyl pomoca przez caly czas spedzony przy wyborze obuwia. Doradzal, przekonywal i swoja postawa i wiedza przekonal nas w wyborze odpowiedniego modelu i rozmiaru. Sprzedawca byl bardzo aktywny i uprzejmy. Obsluga przy kasie bez jakichkolwiek zastrzezen.
Sklep pod wzgledem wizualnosci bez zastrzezen dla oka klienta.
Obserwacja dotyczy zakupu obuwia zimowego w dniu 18.11.2011 - paragon nr 000011 na kwote 339,99.
Wchodzac do sklepu zostalam przez sprzedawce obslugujacego kase powitana usmiechem i slowami 'dzien dobry'. Zwykly gest / usmiech/ i slowa powitania zachecily mnie do kontynuacji zakupu. Sala sprzedazy byla czysta i buciki ladnie wyeksponowane. Przechodzac pomiedzy regalami i wybierajac odpowiedni model bucikow sprzedawca obslugujacy na sali sprzedazy podszedl do mnie z zapytaniem czy moze udzielic pomocy. Podziekowalam, poniewaz nie bylam jeszcze zdecydowana na dany model bucikow. Po kilku minutach zapadla z mojej strony decyzja w wyborze i zatrzymalam sie przy danym regale. Natychmoast sprzedawca podszedl do mnie z zapytaniem czym moze sluzyc. Poprosilam o dany rozmiar bucika. Mierzac buta sprzedawca wykazywal aktywnosc i wiedze na temat tych bucikow, polecajac ten rodzaj obuwia i uzasadniajac jego zalety. Obsluga sprzedawcy przy kasie zaskoczyla mnie rowniez. Sprzedawca byl urzejmy, z usmiechem wystawil paragon i polecil srodki konserwujace do zakupionych bucikow. Pozegnal mnie zapraszajac ponownie do zakupu.
Jestem bardzo zadowolona z zakupu z tym wlasnie salonie sprzedazy obuwia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.