dzisiaj weszłam do kręgielni na terenie Manufaktury łódzkiej. chciałam zorientować się jak wygląda to miejsce, poznać cennik i zamówić tor. Młoda i przesympatyczna dziewczyna udzieliła mi informacji na wszystkie pytania, zaprosiła do wzięcia udziału w tej fajnej zabawie.
oczywiście wynajęłam tor a jutro zamierzam się tam świetnie zrelaksować:)
w dniu dzisiejszym odwiedziłam sklep Intershoe w Manufakturze w Łodzi.
przesympatyczna ekspedientka z uśmiechem na twarzy usiłowała mi pomóc w znalezieniu modelu obuwia konkretnej firmy. mimo starań nie udało się sfinalizować zakupu , ale na pewno jeszcze nieraz zajrzę do tego miejsca. tak właśnie powinna wyglądać obsługa. wszystkim polecam:)
w dniu dzisiejszym udałam się do sklepu firmowego Tommy Hilfiger mieszczącego się w Manufakturze w Łodzi. niestety bardzo jestem rozczarowana obsługa w tym sklepie, zwłaszcza podejściem do klienta ze strony kierownika sklepu. młody mężczyzna , który absolutnie w sposób całkowicie nieprofesjonalny odnosi się do klienta. zawsze w każdym sklepie przy zakupie pytam o możliwości uzyskania rabatu ( co należy w obecnych czasach do dobrego tonu.) niestety Pan w sposób bardzo nieuprzejmy wręcz z podniesionym głosem i dziwną gestykulacją, poinformował mnie ,że firma nie udziela rabatów bo ma taką politykę ( dziwne) a jeśli w innym sklepie chcą mi takiego rabatu udzielić to mam tam sobie pójść . odpowiedziałam mu ,że właśnie traci klienta , bo ja byłam zdecydowana na zakup ale usłyszałam od kierownika ,że jemu na sprzedaży wcale nie zależy.no cóż... bardzo dziwne zachowanie , biorąc pod uwagę moje częste zakupy w tym sklepie. niestety więcej nie będę tam robić zakupów bo istnieją lepsze miejsca. Zdecydowanie poprzednia ekipa była sympatyczniejsza.
w piątek przed weekendem udałam się na zakupy do Manufaktury w Łodzi. postanowiłam zajrzeć do sklepu ze spodniami jeansowymi marki m Levis. w tym sklepie zawsze panowała luźna i miła atmosfera.nastawieni są raczej na młodego klienta, sądząc po sposobie obsługi. Pani o długich włosach w kolorze płomiennorudym z uśmiechem na twarzy , z humorem obsługiwała mnie przez cały czas trwania zakupów. wyszłam oczywiście zadowolona i szczęśliwa z nowiutką parą spodni w ręku:)
w dniu wczorajszym udałam się na zakupy do Galerii Łódzkiej.Swoje kroki skierowałam do sklepu z bielizną Niobe, skuszona niezwykłą promocją. Po wejściu do sklepu nikt z personelu nie przywitał mnie, ani nie był zainteresowany moja obecnością. Obie Panie ekspedientki były zajęte bardzo rozmową na jakiś interesujacy je temat. sklep zajmuje bardzo małą powierzchnie wiec słyszałam niemal każde słowo. Po znalezieniu dla siebie odpowiedniego rozmiaru , spojrzałam na Panie bardzo wymownie i dopiero usłyszałam pytanie: "czy mogę Pani w czymś pomóc?" oczywiscie pomoc była potrzebna , poniewaz chciałam zakupic jeszcze komplet dla mojej mamy. W sumie kupiłam 3 i Panie bardzo były zadowolone i nader rozmowne.
obsługę w tym sklepie oceniam niestety na niskim poziomie.
w sobotę udałam się na zakupy do Galerii Mokotów w Warszawie. swoje kroki skierowałam do sklepu Zara na dział dziecięcy. Miałam zamiar kupić komplet zimowy dla dziecka( czapkę etc.) nie mogłam niestety sama odnaleźć odpowiedniego rozmiaru z uwagi na panujący bałagan na półkach. Na szczęście z pomocą przyszły dwie panie sprzedawczynie. miło zostałam obsłużona. Panie pomogły mi w wyborze , znalazły kilka kompletów pasujących do podanego przeze mnie rozmiaru. Ostatecznie zdecydowałam się na jeden z nich. Ponieważ na zakupy wybrałam się bez dziecka, pani przy kasie poinformowała mnie o możliwości zwrotu lub wymiany zakupionego towaru.
Po wejściu do sklepu body shop mieszczącego się w Galerii łódzkiej sprzedawczyni o ciemnych włosach, w delikatnym makijażu w kolorze fioletowym, bez plakietki stad nie mogę podac imienia, przywitała mnie z uśmiechem i pozwoliła na krótkie zapoznanie się z asortymentem firmy. Po kilku minutach podeszłą i zapytała w czym może mi pomóc. Bardzo chętnie a co najważniejsze wyczerpująco odpowiedziała na zadane przeze mnie pytania. Była bardzo miła i kompetentna. Mimo iż nie znalazłam towaru, po który przyjechałam przekonała mnie do kupna zupełnie innego. Podczas transakcji przedstawiła mi jeszcze produkty ze specjalnej oferty, które znajdowały się przy kasie sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.