Niestety byłam zmuszona ostatnio skorzystać z usług iSpot, ponieważ mój telefon uległ zniszczeniu, na szczęście obsługa była bardzo miła, kompetentna i potrafiła odpowiedzieć na każde moje pytanie. Naprawa odbyła się bardzo szybko, bez dodatkowych niedogodności. Dodatkowo w salonie było wręcz nieskazitelnie czysto a ekspozycja bardzo przejrzysta, co zacheciło mnie do obejrzenia nowszego asortymentu. Jedynym minusem jest czas oczekiwania w kolejce, ponieważ na swoją kolej czekałam dobre 20-30 minut, dlatego daję tylko 4 gwiazdki.
Zara w Posnani jest chyba jedną z najgorszych jaką miałam okazję odwiedzić. W żadnym innym sklepie tej sieciówki nie widziałam nigdy aż takiego bałaganu. Brak kompetencji ze strony obsługi sklepu, żaden z zapytanych przeze mnie ekspedientów nie umiał odpowiedzieć na moje jedno proste pytanie dotyczące nowej kolecji. Przy kasie podczas finalizacji transakcji kasjer nie nawiązuje żadnego kontaktu z klientem, po czym praktycznie rzuca siatką z zakupionym towerem i od razu odwraca się tyłem do klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.