Pracownicy są poinformowani o ofertach, praca tych osób na tym polega, lecz często się mylą, zastanawiają, wyszukiwanie odn. dostępnych modeli, kolorów telefonów zajmuje zbyt długo, podczas gdy kienci się denerwują. Pytając o oferty internetu przy przedłużeniu umowy tylko na tel, usilnie namawiają na dostęp do sieci. Nie informują o innych ofertach np. mix lub nowościach. Przechodząc,lub odwiedzając ten punkt odnoszę wrażenie, że pracownicy są przemęczeni. niestety nie jestem poinformowana w jakim wymiarze godz pracuje 1 os/dzień.
Sklep otwarty od ok pół roku, obsługa ciągle się zmienia, a widocznych dobrych sposprzeżeń brak. Ekspedientki bardzo wolno obsługują klientów, często podczas rozmowy prywatnej w innymi pracownikami. Wykazują brak skupienia na danej pracy, myląc się. Ponadto usiłują nachalnie namawiać klientów na rzeczy promocyjne, cząsto oferując produkty np. wędliny nie ujawniające świeżości, wręcz przecinie. Z punktu widzenia sanitarnego, jest niezgodne położenie wędlin, serów i innych produktów bez osłony (foli) na blacie.
Moją osobę razi w tym supermarkecie brak małych koszyków na zakupy, w tej jednostce sklepu. Zasłanianie cen przy wybranych produktach oraz przemieszczanie ich. Personel bez uwag, bardzo miły,m pomocny dla klienta podczas zakupów, oferuje reklamóki, gazetki reklamowe, tygodnik "Kropka". Godziny otwarcia sklepu są dobrze dostowowane do poszczególnychdni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.