Opinie użytkownika (3)

Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w Kauflandzie zawsze zwracam uwagę na ceny, ponieważ często się zdarzało, iż cena przy produkcie na półce nie była adekwatna do ceny która płaciłem w kasie. W Będzinie muszę stwierdzić, że nie było tego problemu. Co do wyglądu sklepu muszę napisać, że było czysto. Zadbany i czysty budynek, łazienka czysta! Koszyki i wózki również. Daty produktów w terminie. Pracownicy starają się wykładać towar jak najczęściej, nie zauważyłem żadnych braków. Jedyne do czego mogę się przyczepić to do osób bezdomnych, lub osiedlowych pijaczków którzy nagminnie przesiadują w około kauflandu.

Mariusz_887

30.11.2013

Kaufland

Placówka

Opole, Budowlanych 4 B

Nie zgadzam się (0)
09.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Będzinie - jego mocnych i słabych stron. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna, dlatego pozwoliliśmy sobie przesłać Pana zgłoszenie do dyrekcji marketu. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Mamy do czynienia...
Mamy do czynienia z dużą halą sprzedażową jak na Real, dlatego wiadomo, że niedociągnięć może być więcej. Co do wyglądu muszę stwierdzić, iż wizualnie wygląda na czysty sklep. Koszyki oraz wózki były czyste, co dla mnie jest wielkim plusem. Co do wózków mam jedno zastrzeżenie-zdarzają się w których nie działają koła. Taki wózek jest problematyczny ponieważ, trzeba go na siłę ciągnąć co obniża komfort zakupów. Co do cen występujących w Realu muszę stwierdzić, że są mało konkurencyjni co do innych hipermarketów lub dyskontów. Słaba komunikacja cenowa irytowała mnie, ponieważ przy zakupie czajnika nie mogłem się dowiedzieć jaka jest cena. Przy produktach spożywczych zdarza się, iż ceny nie są pod produktami i klienci szukają cenówek. Co do kasjerek wydaję mi się, że pracuje ich za mało, ponieważ ten Real nęka problem długich kolejek. Wystarczyłoby zwiększyć ilość, pracujących na zmianie kasjerek. W dniu 26.11.13 o godzinie 18 było czynne 20% kas!. A co do czajnika? Po staniu 15 min w kolejce, Pani kasjerka dzwoniła do wszystkich działów aby sprawdzić cenę, po kolejnych 15 minutach okazało się, że nie potrafią mi powiedzieć ile kosztuję. Podsumowując, dużo jest w tej hali do poprawy natomiast nie ma rzeczy nie możliwych, wiec mam nadzieję, iż następne zakupy będą przyjemniejsze.

Mariusz_887

28.11.2013

Real

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Co do wyglądu...
Co do wyglądu wizualnego i estetycznego nie mam zarzutów. Przed sklepem było czysto, aktualne promocje wywieszone. Co do wózków zauważyłem w kilku porzucone reklamówki. Szkoda, że pracownik tego nie posprzątał. Ja używałem koszyka zakupowego, na moje nie szczęście okazało się, że był trochę brudny, mianowicie chodzi o spód koszyka, oraz lepką rączkę..Co do zakupów towar był na bieżąco wykładany, chciałem kupić mrożonki przy której nie było ceny, przy sprawdzeniu produktu przy czytniku cen, wyszedł komunikat "brak ceny". Pracownik sklepu sprawdził cenę, i podał mi taką która pokrywała się na paragonie. Kasy były również czyste i dostępność kasjerek była modyfikowana od natężenia klientów. Wystawiam dość pozytywną opinie, natomiast czystość koszy powinna się zmienić, ponieważ to pierwszy kontakt klienta ze sklepem. Na dodatek klient przechowuje tam produkty, więc tym bardziej wydaję mi się, że to jest ważna informacja dla sklepu.

Mariusz_887

28.11.2013

Biedronka

Placówka

Jastrzębie Zdrój, Turystyczna 49a

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi