Zaczęło się bardzo nieprofesjonalnie i skończyło również. Zadzwoniłem na infolinię do tegoż banku i poprosiłem o sprawdzenie możliwości wziecia kredytu gorówkowego na kwotę 2400zł. Pani co chwile podowala inne oprocentowanie , 3 razy do mnie oddzwaniała, podała mi równiez informacje , że mając konto w tym banku bede miał 15zł taniej na miesiecznej racie. Potem oddzwoniła i okazało się , że jednak nie, potem znów oddzwoniła i jednak dostałem ten rabat. Jak juz spisala wszystkie dane, powiedziała , ze wysyła dokumenty do oddziału na Powstanców ślaskich we Wrocławiu i mam sie udać tylko złozyc podpisy i odebrać gotówkę w banku. Więc 2 dni pózniej pojechałem po pracy do oddziału tego banku i ku mojemu zdziwieniu Pani zaproponowała kawę i bardzo szybko zjawił sie pracownik na plakietce miał napisane( ucze się), co też wziąłem pod uwagę i uzbroiłem się w cierpliwość. A dlaczego ? bo okazało się , ze w banku nic nie wiedzą o mojej wizycie i że chcę wziąć kredyt.Pan stażysta biegał tak między mna a swoim przełożonym . Wkoncu przyniósł dokument i mówi ok wyjaśniło się, poprosiło kolege o pomoc i pyta gdzie ma wydrukowac umowę itp? Na to ja mu mówie ma Pan to w ręku. Kolega tegoz pracownika na mnie, ja na niego i sam sie z tego śmiał. Po czym to ja juz czytajac umowę okazalo się , ze pani na infolini wpisała nieprawdziwą informacje na temat mojego zatrudnienia. Podalem, że mam umowe na czas określony do 31.12.2013. A w umowie widnieje wpis na czas nieokreślony. Jak równiez pracownik poinformował mnie, że pieniadze beda na drugi dzień.zdenerowawny całą sytuacją podziekowałem i nie skorzystałem z usług tego banku. Nie polecam.
Dziękujemy za wyrażoną opinię na temat naszego Banku. Pragniemy zapewnić, że wszystkie opinie Klientów – również te negatywne – są dla nas bardzo cenne, ponieważ pozwalają nam się stale rozwijać i zwiększać satysfakcję Klientów. Przykro nam z powodu niedogodności, jakich Pan doświadczył. Pana uwagi przekazaliśmy do osób odpowiedzialnych za jakość świadczonych usług w jednostkach Banku, które zaangażowane były w Pana obsługę. Z informacji otrzymanych od Dyrektora naszego oddziału we Wrocławiu, przy ulicy Powstańców Śląskich 7A wynika, że pomimo początkowych niedogodnosci, zdecydował się Pan na dołączenie do grona naszych Klientów. Mamy nadzieję, że w przyszłości damy Panu wyłącznie powody do zadowolenia. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Jakości i Współpracy z Klientem.
Sklep "Biedronka" z...
Sklep "Biedronka" z bardzo dużym parkingiem na około 100 miejsc parkingowych, Sam sklep również bardzo duzy i czysty, zarówno przed sklepem wysprzątany parking, puste smietniki jak równiez w sklepie. Czysta podłoga, opróżnione śmietniki przy stoisku warzywa-owoce jak również przy pieczywie. Bardzo duzy wybór artykułów. Dostępne wszystkie artykuły promocyjne, odpowiednio oznaczone, bez problemu można wszystko znaleźć. Na szczegóna uwagę zasługuje stoisko warzywa-owoce, bardzo wyskiej jakości towar. Jedno co mnie zdziwiło w tym sklepie , na moje pytanie gdzie leżą pomidory skierowane do pani z-cy kierownika , usłyszałem odpowiedz: "tutaj!!! , A co jest Pan ślepy?". Kolejek przy kasach nie było. pani przy kasie powitała mnie z uśmiechem slowami Dzień dobry, potem podziekowała i zaprosiła ponownie. Gorąco polecam ten sklep mimo malej wpadki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.