Dzisiejszego dnia odwiedziłem tę placówkę Plusa, obsługa była nie miła, pracownik salonu komunikował się ze mną per "ty", nie miał dostatecznej wiedzy aby rozwiązać podstawowe problemy techniczne związane z problemami sieciowymi. Ponad to nie zależało mu na rozwiązaniu tych problemów i robił wszystko aby pozbyć się mnie z salonu.
Obserwację rozpocząłem około godziny 13. Porządek przed restauracją na najwyższym poziom. Zaraz po wejściu do środka, obsługa nawiązała kontakt, proponując stolik. Proces składania zamówienia bardzo profesjonalny, wzorowo przeprowadzony. Czas realizacji zamówienia, zgodnie z zapewnieniami kelnera ok. 15 minut. Potrawy świerze i smaczne. Porządek jak i wystrój wnętrza bez zarzutów. Toalety czyste, bez specyficznego zapachu.
Na zakupy udałem się w wyżej określonym terminie. Porządek na parkingu na najwyższym poziomie. Obeność ekip wywożących zaległy śnieg, a także obsługi slepowej porządkującej parking po zimie. We wnętrzu bardzo czysto i ciepło. Przyjazna obsługa(każdy pracownik, zoriententowany w usytułowaniu asortymentu i chętny do udzielenia każdej niezbędnej informacji). Irytujące jest jednak długie oczekiwanie na obsługę na stanowiskach z mięsem, serami oraz dań gotowych. Oznaczenie poszczególnych działów asortymentowych bardzo wyraźne. Wszelkie braki poszczególnych kategorii produktowych na bieżąco uzupełniane. Strefa inkasa dobrze zorganizowana, duża liczba aktywnych punktów kasowych. Personel ubrany jednakowo i czysto. Darmowe siatki na zakupy. Generazlizując jakość obsługi oceniam na dobry+.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.