W ubiegłym tygodniu byłem służbowo na szkoleniu w hotelu Łeba w Łebie. Na samym wejściu wita nas sympatyczna recepcjonistka, która w bardzo przejrzysty sposób wyjaśnia jakie atrakcje posiada hotel, gdzie jest restauracja, nasze pokoje, basen czy Spa. przebywałem tam dwa dni, menu wyjątkowe, niespotykane, godne polecenia. Zabiegi w Spa bardzo profesjonalnie prowadzone. Reasumując bardzo przyjemny pobyt, wręcz zaliczyłbym go bardziej do relaksacyjnego i odprężającego niż typowo naukowy
W dniu wczorajszym odwiedziłem placówkę Polbanku. Po kilku minutach czekania byłem obsługiwany, bardzo kompetentnie i rzeczowo. Personel jest nastawiony na rozwiązanie problemu. W związku z tym iż jest to mała placówka, odnoszę chwilami wrażenie, że znają klientów z imienia i nazwiska. jedynym mankamentem tejże placówki jest problem z miejscami parkingowymi po d bankiem, ale cóż to już nie wina tegoż personelu.
Moje subiektywne odczucia są takie, iż personel w tym markecie pracuje wtedy kiedy ma na to ochotę, notorycznie brakuje osób na kasach i w związku z tym tworzą się gigantyczne kolejki, szczególnie w godzinach popołudniowych. Jednak najbardziej oburzyła mnie ekspedientka na kasie kiedy przyszedłem oddać na wymianę butelki. Okazało się, że przy ladzie nie było żadnej osoby, pytając personel czy ktoś mnie obsłuży, pani mi jedynie odburknęła. Czekałem ok.5 min. i nikt nie raczył się zjawić, po czym zrezygnowałem i poszedłem do sklepu obok. Ponadto personel pracuje w brudnych fartuchach
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.