Opinie użytkownika (3)

W ubiegłym tygodniu...
W ubiegłym tygodniu byłem służbowo na szkoleniu w hotelu Łeba w Łebie. Na samym wejściu wita nas sympatyczna recepcjonistka, która w bardzo przejrzysty sposób wyjaśnia jakie atrakcje posiada hotel, gdzie jest restauracja, nasze pokoje, basen czy Spa. przebywałem tam dwa dni, menu wyjątkowe, niespotykane, godne polecenia. Zabiegi w Spa bardzo profesjonalnie prowadzone. Reasumując bardzo przyjemny pobyt, wręcz zaliczyłbym go bardziej do relaksacyjnego i odprężającego niż typowo naukowy

Mariusz_348

25.11.2009

Hotel Łeba

Placówka

Łeba, Nadmorska 1

Nie zgadzam się (31)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym odwiedziłem placówkę Polbanku. Po kilku minutach czekania byłem obsługiwany, bardzo kompetentnie i rzeczowo. Personel jest nastawiony na rozwiązanie problemu. W związku z tym iż jest to mała placówka, odnoszę chwilami wrażenie, że znają klientów z imienia i nazwiska. jedynym mankamentem tejże placówki jest problem z miejscami parkingowymi po d bankiem, ale cóż to już nie wina tegoż personelu.

Mariusz_348

25.11.2009

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Gdańsk, Kołobrzeska 42

Nie zgadzam się (17)
Moje subiektywne odczucia...
Moje subiektywne odczucia są takie, iż personel w tym markecie pracuje wtedy kiedy ma na to ochotę, notorycznie brakuje osób na kasach i w związku z tym tworzą się gigantyczne kolejki, szczególnie w godzinach popołudniowych. Jednak najbardziej oburzyła mnie ekspedientka na kasie kiedy przyszedłem oddać na wymianę butelki. Okazało się, że przy ladzie nie było żadnej osoby, pytając personel czy ktoś mnie obsłuży, pani mi jedynie odburknęła. Czekałem ok.5 min. i nikt nie raczył się zjawić, po czym zrezygnowałem i poszedłem do sklepu obok. Ponadto personel pracuje w brudnych fartuchach

Mariusz_348

25.11.2009

Carrefour Express

Placówka

Gdańsk, Rogalińska 1

Nie zgadzam się (39)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi