Po wejsciu do placówki, była kolejka do kas. W pomieszczeniu znajdowalo sie bardzo duzo pracowników 5 stanowisk obsługi, 2 kasy. Kolejka była do kas. Czekajac5 minut, myslałem iz podejdzie do mnie tzw,,gospodarz" z zapytaniem w jakiej sprawie przyszedł, lecz nie doczekałem się takiej osoby. Pracownicy tylko na mnie spogladali natomiast nie pomogli.Chciałem załozyc konto. Podszedłem więc sam. Zacząłem zadawać pytania, lecz poczułem sie nie jako klient lecz osoba która zabiera im czas. Po wysłuchaniu oferty podziekowałem i pozeganłem się. Nie wybrałem Banku PEKAO S.A ponieważ nie poczułem sie jako ich przyszły klient lecz,,natręt" Wiedzę pracownik mial dużą, lecz nie dążył do zamkniecia kontraktu, dlaego tez wybrałem sasiadujacy z nim Bank Społdzielczy, gdzie była naprawde bardzo miła obsługa. Strój pracowników byl wieloraki-nie ma standardu wygladu.
Wchodząc do sklepu zostałem zauważony,po kilku sekundach podszedł do mnie sprzedawca. Bardzo miła i konkretna obsluga,zaproponowanomi system ratalny,dodatkowe urządzenia oraz torbę do laptopa.Sprzedawca dążył do zakupu sprzętu. Po zakończeniu rozmowy sprzedawca pożegnalmnie i zapraszal do kolejnych odwiedzin
Szanowny Panie Mariuszu.
Zadowolony Klient to także nasza satysfakcja. Dlatego staramy się utrzymywać wysoki poziom jakości obsługi w naszych salonach.
Dziękujemy i zapraszamy ponownie!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.