Opinie użytkownika (2)

Po wejsciu do...
Po wejsciu do placówki, była kolejka do kas. W pomieszczeniu znajdowalo sie bardzo duzo pracowników 5 stanowisk obsługi, 2 kasy. Kolejka była do kas. Czekajac5 minut, myslałem iz podejdzie do mnie tzw,,gospodarz" z zapytaniem w jakiej sprawie przyszedł, lecz nie doczekałem się takiej osoby. Pracownicy tylko na mnie spogladali natomiast nie pomogli.Chciałem załozyc konto. Podszedłem więc sam. Zacząłem zadawać pytania, lecz poczułem sie nie jako klient lecz osoba która zabiera im czas. Po wysłuchaniu oferty podziekowałem i pozeganłem się. Nie wybrałem Banku PEKAO S.A ponieważ nie poczułem sie jako ich przyszły klient lecz,,natręt" Wiedzę pracownik mial dużą, lecz nie dążył do zamkniecia kontraktu, dlaego tez wybrałem sasiadujacy z nim Bank Społdzielczy, gdzie była naprawde bardzo miła obsługa. Strój pracowników byl wieloraki-nie ma standardu wygladu.

Mariusz_301

14.11.2009

Pekao SA

Placówka

Iława, Sobieskiego 47

Nie zgadzam się (37)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu zostałem zauważony,po kilku sekundach podszedł do mnie sprzedawca. Bardzo miła i konkretna obsluga,zaproponowanomi system ratalny,dodatkowe urządzenia oraz torbę do laptopa.Sprzedawca dążył do zakupu sprzętu. Po zakończeniu rozmowy sprzedawca pożegnalmnie i zapraszal do kolejnych odwiedzin

Mariusz_301

06.11.2009

Mix electronics

Placówka

Iława, UL.KOŚCIUSZKI 3

Nie zgadzam się (24)
29.09.2021
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Mariuszu. Zadowolony Klient to także nasza satysfakcja. Dlatego staramy się utrzymywać wysoki poziom jakości obsługi w naszych salonach. Dziękujemy i zapraszamy ponownie!!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi