Jesteśmy wdzięczni, że zadał Pan sobie trud, by dokonać oceny naszego marketu w Kutnie. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
Po raz kolejny...
Po raz kolejny zamieszczam obserwację tej firmy.Niestety ponownie jestem rozczarowany a może już w sumie nie! Mimo zapewnień nadal nie zrobiono nic w kierunku poprawy obsługi w Kutnie.Po wejściu do sklepu zostałem kompletnie zignorowany przez pracowników.Mało tego działo się to w obecności jak przypuszczam pracownika tej firmy i to nie sprzedawcę tylko kogoś na wyższym stanowisku.Bardzo długo czekałem przy kasie zanim ktoś zaczął mnie obsługiwać.Dalsza część mojej rozmowy ze sprzedawcą to już koszmar.Brak zorganizowania,wiedzy,kompetencji.Fatalnie.Sklep zmienił już swoją siedzibę z pięknego lokalu na bardziej skromny.Domyślam się dlaczego i jak tak dalej będzie to strach pomyśleć gdzie zakończy swój "żywot"w Kutnie.
Szanowny Panie Mariuszu.
Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji.
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bardzo prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zawartej transakcji na adres mailowy: jakosc.obslugi@mixelectronics.pl
W celu zakupienia...
W celu zakupienia pewnego sprzętu udałem sie dziś do salonu rtv-agd Art-Dom.Jestem pod wrażeniem .Po wejściu do środka,sprzedawca dał mi troszkę czasu na zorientowanie się w asortymencie.Następnie przywitał mnie i zaproponował pomoc.Jego wiedza ogromnie mnie zaskoczyła.Potrafił odpowiedzieć na każde moje pytanie.Podczas naszej rozmowy kilkakrotnie dzwonił telefon,więc w bardzo uprzejmy sposób przeprosił mnie i odebrał.Po krótkiej chwili powrócił,aby dokończyć moja sprawę.Brawa dla tak miłego i kompetentnego sprzedawcy.Ocena ogólna +5
W miesiącu grudniu ubiegłego roku odwiedziłem salon rtv-agd Mix electronics w Kutnie.Pierwsze wrażenie było zaskakująco pozytywne.Sklep czysty a w nim panował ogólny spokój.Niestety to było wszystko co pamiętam jako pozytywy tych zakupów.Przy strefie kasowej siedziało kilku pracowników i jakoś nikt z nich nie zauważał mojej obecności.W końcu sam poprosiłem o pomoc,gdyż oferta radia samochodowego jaką znalazłem w gazetce promocyjnej,wydawała mi się interesująca na tle innych sklepów.Niestety tutaj pojawił się kolejny problem.Żaden z Panów nie potrafił mi jednoznacznie określić jakie są różnice miedzy dwoma wybranymi modelami.Zdałem się sam na siebie i dokonałem wyboru.Na koniec tego wszystkiego pracownik u którego dokonywałem płatności,policzył mi za radio po normalnej cenie a nie tej z gazetki promocyjnej.I tu po raz kolejny musiałem liczyć na siebie.Poinformowałem sprzedawcę,że cena jest zupełnie inna niż on mi podaje.Na szczęście usłyszałem chociaż słowo"przepraszam".Ogólna ocena -4
Szanowny Panie Mariuszu.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Możemy Pana zapewnić, że zrobimy wszystko co w naszej mocy aby podobne zdarzenie w przyszłości nie miało miejsca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.