Opinie użytkownika (3)

Brak zakupionego towaru,...
Brak zakupionego towaru, brak towaru na sklepie mimo iż widnieje jako do kupienia, przychodzi potwierdzenie zamówienia, konto do wpłaty, a kolejnego dnia dowiaduje się ze nie mają towaru i ze trzeba czekac do 10 dni. Brak pieniędzy i brak towaru, brak odpowiedniego podejścia do transacji brak jakiejkolwiek współpracy. Kompletnie brak osoby zarządzającem marketingiem i obsługą klienta. Działania public relations na marnym poziome lub zadnym.

Marinoko

25.11.2013

Optiva

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wybierając się do...
Wybierając się do tego lokalu zalecam uzbroić się w cierpliwość! Wchodząc do swojskiej chaty ma się wrazenie jakby zmienialo sie epoke i to jedyna pozytywna strona tego lokalu. Po zajęciu stolika podchodzi kelnerka która karte podaje jako pierwszemu męzczyznie a dopiero pozniej kobiecie. Powinno być na odwrót ale to szczegół.Poi zlozeniu zamówienia, czas bardzo się dluzył... W tle czuć bylo bardzo intensywny zapach wydobywający się z kontaktu, po 10 minutach mialo się go dosyć, gdyż zaczynal potwornie przeszkadzac i drapać w nosie. Minelo 30 minut...nadal nie dostalam posiłku, rozglądam się wokół siebie i widze że nie jestem sama. Kilka osób z sąsiednich stolików zaczyna się niepokoic i podpytywac kelnerki co sie dzieje z zamowieniem bo czekają już ponad pol godziny...Te tłumaczą sie, ze to nie ich wina i ze wszyscy zwalają na nie, a tak naprawde to wina kucharzy. Po 35 minutach rowniez zrobilam to samo zapytalam kiedy dostanę obiad, kelnerka powiedziala ze zapyta w kuchni i zaraz przyjdzie mi odpowie na to pytanie. Owa kelnerka pojawila sie na sali jeszcze ze trzy razy. Nie podeszla i nie odpowiedziala. Po 45 minutach oczekiwania na posilek i jakąkolwiek informacje na jego temat ubralam się i wyszlam. Restauracja dosc niepowazna skoro nie potrafi zadbac o klienta a tym bardziej go nakarmić. Jest to nowy lokal widac, ze osoby, ktore tam pracują kompletnie nie mają pojecia co mają robić. Przykro mi to stwierdzić ale z takim podejściem do ludzi to daleko nie zajdzie. Nie polecam

Marinoko

11.03.2011

Swojska Chata

Placówka

Bydgoszcz, Grudziądzka

Nie zgadzam się (8)
Obsługa pozostawia wiele...
Obsługa pozostawia wiele do zyczenia, jedynym plusem byl jednakowy ubiór, przy obslugach wesel nie wyrabiają się z obslugiwaniem gosci, na stoly trafialy letnie potrawy w tym rosoł, jedzenie odgrzewane z poprzednich dni, nie smaczne, zdarzalo sie, ze bylo częsciowo nadpsute w wyglądzie i smaku. Brakowalo wodki na stolach mimo , ze za napoje odpowiedzialny byl jeden z kelnerów. W pewnym momencie goscie zaczeli poganiac kelnerow, jak rowniez bo bezzkutecznych próbach wychodzic z imprezy z niezadowoleniem. Marketing firmy na 5 wizje organizacji imprez rowniez ale wizja rzeczywista stanowczo rózni się od proponowanej przez firme.

Marinoko

17.02.2011

Restauracja Zawisza

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi