Opinie użytkownika (1)

W dniach od...
W dniach od 1.06 do 05.06.2012r. dzwoniono do mnie z ofertą zwiększenie szybkości „internetu” oraz wymiany modemu. W najprawdopodobniej 8.06.2012r po wyrażeniu zgody umówiłem się z Panią która oferowała usługę na najbliższy wolny termin tj. 13.06.2012r. w godz. 10.00 – 12.00.Dnia 12.06.2012r. o godz. 17.00 otrzymałem od Waszej firmy SMS o następującej treści „Przypominamy o zaplanowanym montażu usług Vectra w dniu 2012.06.13 w godzinach 10:00-12:00. 801080880.Pozdrawiamy! Zespół Vectra”. Ja pracując w tych godzinach byłem zmuszony wziąć jeden dzień urlopu i oczekiwałem na montażystę. Niestety nikt nie przybył i nawet nie zadzwonił dlaczego.W dniu 14.06.2012r po godzinie 7.00 zadzwoniłem do Państwa o wyjaśnienie powodu niedotrzymania terminu. Pani która odebrała telefon stwierdziła że ona nie jest kompetentna i przełączyła mnie do Pana Kozakiewicza w dziale sprzedaży który stwierdził że on nie jest w stanie nic wyjaśnić i abym jeszcze raz próbował się skontaktować z działem promocji, co zrobiłem natychmiast. Pani konsultantka po odebraniu telefonu i usłyszeniu o co mi chodzi powiedziała że najlepiej jak sobie wyjaśnię sprawę w Waszym biurze w Oświęcimiu.Moja prośba była, abym mógł dostać telefon do tego biura, Pani konsultantka zaproponowała mi pójście osobiście do tego biura bo ona nie może dać mi numeru telefonu. Myślę że to chyba Państwo powinni wyjaśnić niedotrzymania terminu i poinformować klienta o powodach takiego stanu rzeczy.

Mariann

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
09.04.2022
Odpowiedź firmy
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Monter powinien się z Panem skontaktować, poinformować, iż coś stanęło na przeszkodzie i niestety nie mógł się zjawić w wyznaczonym terminie - proponując alternatywę. Poprzez infolinię istnieje możliwość umówienia kolejnego terminu montażu. Pracą monterów zarządzają jednostki terenowe. Abyśmy mogli szczegółowo wyjaśnić czym był spowodowany brak wizyty montera w umówionym terminie skontaktujemy się z Panem wysyłając wiadomość prywatną.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi