Dwukrotnie zwracałem się z prośbą o naprawienie łączności z internetem. Zarówno za pierwszym razem otrzymałem szybka pomoc, która nie z winy naprawiającego nie mogła być trwała ponieważ zawinił sprzęt. Druga niezwłoczna wizyta umożliwiła wymianę nieprawidłowo funkcjonującego sprzętu przez bardzo uczynnych , cierpliwie wyjaśniających powody awarii ludzi nie tylko fachowców, ale i świetnie prezentujących swoją firmę pracowników. Za dwukrotne przyjazdy nie tylko nie chcieli brać pieniędzy, ale przeprosili za niedogodności i kłopoty spowodowane. naturalną awarią sprzętu.Więcej takich ludzi i firm dbających o swoich klientów.Brawo Vectra
Dziękujemy za pozytywną opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Życzymy przyjemnego korzystania z naszych usług :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.