Opinie użytkownika (1)

Dwukrotnie zwracałem się...
Dwukrotnie zwracałem się z prośbą o naprawienie łączności z internetem. Zarówno za pierwszym razem otrzymałem szybka pomoc, która nie z winy naprawiającego nie mogła być trwała ponieważ zawinił sprzęt. Druga niezwłoczna wizyta umożliwiła wymianę nieprawidłowo funkcjonującego sprzętu przez bardzo uczynnych , cierpliwie wyjaśniających powody awarii ludzi nie tylko fachowców, ale i świetnie prezentujących swoją firmę pracowników. Za dwukrotne przyjazdy nie tylko nie chcieli brać pieniędzy, ale przeprosili za niedogodności i kłopoty spowodowane. naturalną awarią sprzętu.Więcej takich ludzi i firm dbających o swoich klientów.Brawo Vectra

Marian_58

30.12.2016

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za pozytywną opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Życzymy przyjemnego korzystania z naszych usług :)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi