Idąc do biedronki porą wieczorową zaraz po wejściu spotykam ochroniarza. Robiąc zakupy na sklepie kręci się paru pracowników, który uzupełniają braki na półkach. 02.10.09 robiłam zakupy, (podstawowe "coś do jedzenia") było bardzo dużo klientów. Zaczęły się robić kolejki do kasy. Kasa była otworzona jedna, zaraz została otworzona druga i kolejki szybko znikły. Kiedyś w biedronkach tak nie było. Dzisiaj mogę stwierdzić, że obsługa jest coraz szybsza i zwracają uwagę na czas obsługi. Wczoraj obsługiwał mnie kasjer który był bardzo miły i szybko przeliczył moje produkty. Na pewno pojawię się nieraz w tym dyskoncie.
Wybrałam się do sklepu z myślą zakupu mp3, nie ukrywam, że liczyłam na jakąś promocję.
Weszłam do sklepu i pomału udawałam się na dział, gdzie mogłabym kupić mp3. Przechodząc po innych działach zauważyłam wagę łazienkową. Podchodząc do produktu zaraz pojawił się pracownik sklepu. Osoba ta udzieliła mi dużo informacji co do w/w produktu, dodatkowo waga była w promocji, dlatego zdecydowałam się na zakup.Oprócz tego poinformowałam panią (pracownika sklepu), że chciałbym, kupić mp3. Pani przeszła ze mną na inny dział i w sposób profesjonalny obsłużyła mnie. Wyszłam ze sklepu bardzo zadowolona.
Wybrałam się do hipermarketu w celu kupienie prezentu na urodziny golarki męskiej. Kiedy już byłam w realu zaczęłam szukać w/w produktu. Z uwagi na to, że nie mogłam znaleźć produktu poprosiłam pracownika będącego na innym dziale o pomoc. Kobieta była miła i chętnie udzieliła mi pomocy, wskazując w/w produkt. Po tym zapytała czy zawołać pracownika danego działu w celu udzielenia szczegółowych informacji danego produktu, lecz ja podziękowałam ponieważ już wiedziałam co dokładnie wybrać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.