Pani na która trafiłam obsługuje bardzo schematycznie, czyta z kartki pytania,później odpowiada tez na podstawie kartek. Obsługa "nie zauważa" klientów który wchodzą do punktu. Oferta przedstawiona bez efektu łał aczkolwiek SOK (standard obsługi klienta) został zachowany
Bardzo smaczne jedzenie. Obsługa miła i sympatyczna. Wystrój wnętrza w klimatach włoskich. Składniki w potrawach pochodzenia włoskiego. Duży wybór win. Polecam
Przywitał mnie Pan Doradca, na pierwszy rzut oka myślałam że wizyta będzie przebiegać profesjonalnie i pozytywnie. Pan wypytał mnie o szczegóły wypełniając swoją ankietę. Mówił bardzo niewyraźnie, trzeba było się naprawdę wsłuchać by go zrozumieć. Byłam zainteresowana ofertą kredytu gotówkowego. Po sprawdzeniu mnie w BIKu okazało się, że nie mam zdolności kredytowej (z racji tego że nigdy jeszcze nie brałam kredytu wiec nie mam historii kredytowej). Po tym fakcie Pan można powiedzieć chciał już zakończyć moją wizytę w punkcie. Nie zaproponował żadnej alternatywnej oferty, żadnej innej możliwości (konta chociażby, czy programów lojalnościowych). Rozmowa przestała się "kleić". Czułam się jak intruz. Nie pozostało mi nic innego jak podziękować za wizytę i wyjść. Było mi smutno, że tak zostałam potraktowana. Ogólnie nie jestem zadowolona z oferty konta jakie mam obecnie w innym banku wiec w sumie nic nie stałoby na przeszkodzie by Pan zachęcił mnie i przekonał do konta w Eurobanku. Jednym słowem stracił możliwość otwarcia konta klientowi.
W placówce brakuje opisu na drzwiach, gdzie załatwia się określone sprawy. Byłam zainteresowana ubezpieczeniem mieszkania, a trafiłam do kolejki z ubezpieczeniami na życie, straciłam przez to 30 minut, gdyż każdy pokój tam jest anonimowy. Gdy już zostałam przekierowana do odpowiedniego miejsca, zostałam zaproszona do stanowiska. Prawidłowo zostały rozpoznane moje potrzeby, została stworzona dla mnie symulacja ubezpieczenia. Oferta bardzo ciekawie przedstawiona, pani uprzejma i profesjonalna. Nie był widoczny identyfikator ponieważ pani miała zarzucone włosy na nim. Ponadto dążyła do finalizacji oferty, przekonywała mnie do zakupu. Obsługę oceniam dobrze, oferta tez jest atrakcyjna. Część Pań w tej placówce nie była ubrana zgodnie ze standardami jakie panują w PZU.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.