Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Maria_521

Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.

Treść opinii: Przywitał mnie Pan Doradca, na pierwszy rzut oka myślałam że wizyta będzie przebiegać profesjonalnie i pozytywnie. Pan wypytał mnie o szczegóły wypełniając swoją ankietę. Mówił bardzo niewyraźnie, trzeba było się naprawdę wsłuchać by go zrozumieć. Byłam zainteresowana ofertą kredytu gotówkowego. Po sprawdzeniu mnie w BIKu okazało się, że nie mam zdolności kredytowej (z racji tego że nigdy jeszcze nie brałam kredytu wiec nie mam historii kredytowej). Po tym fakcie Pan można powiedzieć chciał już zakończyć moją wizytę w punkcie. Nie zaproponował żadnej alternatywnej oferty, żadnej innej możliwości (konta chociażby, czy programów lojalnościowych). Rozmowa przestała się "kleić". Czułam się jak intruz. Nie pozostało mi nic innego jak podziękować za wizytę i wyjść. Było mi smutno, że tak zostałam potraktowana. Ogólnie nie jestem zadowolona z oferty konta jakie mam obecnie w innym banku wiec w sumie nic nie stałoby na przeszkodzie by Pan zachęcił mnie i przekonał do konta w Eurobanku. Jednym słowem stracił możliwość otwarcia konta klientowi.