Korzystając z usług restauracji Niku już nie raz, natknęłam się na spore zaniechanie - brak zauważenia klienta, co skutkuje bardzo długim oczekiwaniem na kartę menu. Bywało także, że musiałam sama upomnieć się kartę. Poza tym problemem obsługa jest bardzo mila i kulturalna, a wszystkie niedociągnięcia, jeśli się takowe pojawiają, są rekompensowane ( gdy w zupie zapomniano o kluczowych dodatkach nie została doliczona do rachunku) Konkurencyjna cena i szybkość obsługi to dodatkowe atuty a główną zaletą jest naprawdę pyszne jedzenie i bardzo bogata karta. Dlatego warto powrócić tam dla jedzenia, jeśli chodzi o obsługę jest jeszcze sporo do poprawy.
Podczas wczorajszych zakupów w markecie budowlanym Castorama poszukiwałam skutecznego środka zwalczającego krety. Jako że był to już kolejny zakup, ponieważ poprzednie środki nie okazały się wystarczająco skuteczne, poszukiwałam czegoś nowego i miałam nadzieję, na fachową poradę. Udałam się do odpowiedniej półki, gdzie znalazłam Karbid na krety, lecz na opakowaniu nie był opisany sposób użycia. Udałam się na poszukiwanie pracownika. Przy punkcie informacyjnym Pan z działu kosiarek powiedział, że wrzuca się go do nory i zalewa wodą. Był bardzo uprzejmy, ale w związku z tym, że rozwiązywał jakiś spór z innym klientem, nie miał zbyt wiele czasu. Po powrocie do półki zauważyłam Panią, niską blondynkę, która obsługiwała klientów w strefie środków dla roślin. Po zapytaniu, jak używa się Karbidu i czy faktycznie jest skuteczny Pani wyczerpująco opisała sposób użycia, który jednak był troszkę inny niż ten, który opisał wcześniej Pan. Pani spokojnie, z uśmiechem na twarzy opisała jak zastosować środek i wyjaśniła, że jest najczęściej kupowanym specyfikiem do zwalczania tego typu szkodników. Byłam bardzo zadowolona i życzę wszystkim pracodawcom więcej takich pracowników - kompetentnych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.