Zakupy w 20.03.2021 godz.14:10, kasa nr4, kasjer nr 11
Bardzo dziękuję za ogromną cierpliwość, uprzejmość oraz miłe słowa i uśmiech ---- podziękowania dla kasjera z w/w kasy oraz dla kierownika/lidera zmiany.
Dzień dobry Polomarket w mojej miejscowości - przestronny , czysty , dobrze zaopatrzony;obsługa- miła i fachowa , lecz z jednym mankamentem , /odwiecznym/ stoisko mięsne obsługiwane jest w ślimaczym tempie , niektóre panie ekspedientki moim zdaniem lekceważąco traktują klientów np.trzy panie obsługujące i długa kolejka oczekujących do zrobienia zakupów. I co się dzieje ? Otóż dwie panie obsługują ,pozostałe uparcie dokładają lub przekładają leżący towar a nawet sprzątają witryny chłodnicze. Inny przykład -kilka pań ekspedientek , jedna klientka a obsluga trdycyjnie wykłada towar i sprząta a klient czeka i czeka zerkając raz na jedną raz na drugą i tak wkoło.Jednak trzeba też wspomnieć o paniach bardzo miłych i z gracją obsługujacych klientów , mających też uśmiech na twarzy i miłe słowo dla osób przez Nie obsługiwanych .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.