Bardzo duży wybór produktów. Można dostać produkty praktycznie każdej firmy. Oprócz bardzo niskich cen możemy tutaj skorzystać z bardzo częstych promocji i programów lojalnościowych. Obsługa kasowa jest bardzo szybka. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest jedna kolejka wielokasowa. Klienci stoją w jednej kolejce którą obsługuje około 10 kas. Jedyną wadą jest unoszący się w powietrzu zapach ryb który niesie się przez pół sklepu. Personel powinien zadbać o to aby ryby te były przechowywane w bardziej zamkniętych lodówkach.
Po wejściu do sklepu w ucho wpada muzyka dopasowana do grupy wiekowej, dla której przeznaczona jest odzież i obuwie znajdujące się w Cropp'ie. Można zauważyć bardzo szeroką ofertę, którą posiada ten sklep. Jest bardzo dużo ubrań zarówno męskich jak i damskich. Pracownicy sklepu są bardzo pomocni. Bez problemu można liczyć na sprawdzenie rozmiarów dostępnych na magazynie czy o opinie produktów. Sklep jest duży i przestronny, można w nim się bez problemów poruszać nawet w czasie gdy klientów jest bardzo dużo. Ubrania są w miarę dobrze wyeksponowane. Ceny są przystępne . Często można spotkać się z promocjami organizowanymi przez ten sklep zarówno w salonie jak i z kodami, które każdy może pobrać z Facebook'a.
Bar bardzo często odwiedzany, godziny otwarcia są bardzo długie, co sprawia, że można tam zjeść prawie o każdej porze. Oferta nie jest szeroka, lecz dopasowana do klientów. Obsługa przy kasie jak i czas oczekiwania na zamówienie bardzo krótkie. Pracownicy robiący jedzenie są sympatyczni. Fast foody są bardzo smaczne, typowo tureckie. Miejsc do siedzenia jak na tak duży ruch nie ma za wiele ale nie jest ich też mało. Klient może skorzystać dodatkowo z sosów które znajdują się na każdym stoliku oraz bezpłatnie napić się herbaty. Miejsca spożywania posiłków są higieniczne i zostają wyczyszczone po każdym kliencie. Podłoga jest na bieżąco myta i zamiatana co sprawia że nawet w ulewne dni jest tu ład i porządek. Jedynym mankamentem jest kwaśna mina Pani kierownik, która jest tam najważniejszą osobą i powinna świecić przykładem.
Sklep z odzieżą damską, męską i dziecięcą o bardzo dużej powierzchni, usytuowany w Centrum Handlowym, czyli bardzo często odwiedzany . Na tak dużą powierzchnię sklepu jest bardzo mało pracowników, którzy nie nadążają z układaniem odzieży na swoje miejsca. Bardzo dużo ciuchów jest odłożonych w szatniach na wieszakach, trzeba bardzo długo czekać aż ta odzież wróci na sklep, co powoduje że niektóre rozmiary są ale klient ich nie może znaleźć. Można spotkać się z sytuacją, że przy kasie na dziale męskim nie ma żadnej ekspedientki. Na dziale damskim najczęściej otwarte dwie kasy z długą kolejką, choć można otworzyć trzecią. Czasami przy dużym natężeniu klientów kolejki robią się bardzo długie a czas oczekiwania się wydłuża. Przy wyjściu ochroniarze którzy sprawdzają każdą osobę który wychodzi z plecakiem - nawet wtedy gdy bramki nie dają sygnału. Przeszukują Oni plecaki, co nie znajduje się w ich uprawnieniach.
Terminal płatności zbliżeniowej ciągle zepsuty, na PIN też nie zawsze zapłacimy. Pracownik nie chętnie robił dla klientów hot-dogi. Pracownicy z niemiłymi wyrazami twarzy obsługują klientów. Mięso leżące w lodówce jest już chyba niejadalne, nieapetycznie wygląda.
Ekspedientka w starszym wieku bardzo wolno obsługiwała klientów, często się myliła pomimo tego, że nie była już osobą uczącą się pracy na tym stanowisku. Wartość moich zakupów wyniosła 15zł, po zapłacie kwotą 55zł otrzymałem 10zł reszty pomimo tego, że na wyświetlaczu kasy wyraźnie widniała kwota 40zł. Pani ekspedientka żartowała do klientów tekstami typu "nie dam jednorazówki". Pan chcący zapłacić kartą został krzykiem potraktowany za to, że włożył za szybko kartę do terminala.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.