Duża sieć handlowa nakierowana na szybką sprzedaż oraz nagradzanie pracowników za sprzedaż. Podczas pobytu w sklepie zauważyłem jeden problem - sprzedawcy nie wykazują zainteresowania przyszłym klientem. W opisywanej sytuacji sam musiałem odszukać sprzedawcę oraz poprosić o pomoc. Sprzedawca był kompetentny, wykazał się znajomością produktu. Sklep powinien przykładać większą uwagę na ubiór pracowników ponieważ stroje sprzedawców były nieświeże oraz nosiły ślady wielodniowego używania. Wystawy sklepowe przygotowane są wzorowo – czysto oraz profesjonalnie (produkty na odpowiedniej wysokości, wyczyszczone, ze swobodnym dojściem do testowanego urządzenia). Testowe produkty uruchomione i gotowe do weryfikacji przez klientów. Sklep posiada duży asortyment. Zakup towaru odbył się bez najmniejszych problemów – obsługa wykazała się profesjonalizmem. Wystawieniem faktury zajął się sam kierownik aby nie zabierać czasu sprzedawcą, którzy byli zajęci innymi klientami. Profesjonalne zwroty w kierunku klienta po zakończonej transakcji (podziękowanie oraz zaproszenie do ponownych zakupów).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.