Jak zwykle personel siedzi na zapleczu, lekceważący ton w trakcie rozmowy. Przy składaniu rezygnacji z kontynuacji umowy, nikt nie pofatygował się zaproponować innej oferty. Znikoma wiedza na temat ofert i telefonów - odsyłają do telefonicznego biura obsługi klienta. Bałagan na biurku - dok. innych klientów. Ubranie znacznie odbiegało od standardów.
Szanowny Panie Marku, bardzo nam przykro, że Pana wizyta w jednym z salonów naszej sieci okazała się wątpliwie przyjemnym doświadczeniem. Zapewniamy, że opisywane przez Pana zachowania personelu nie mają nic wspólnego z praktyką, którą każdego dnia staramy się wprowadzać w naszej sieci. Szkolimy naszych pracowników, tak aby byli zawsze gotowi służyć fachową radę i pomocą Klientowi, odzwierciedlając najwyższy poziom obsługi, jaki chcemy zaoferować Pani i wszystkim naszym Klientom. Wyrażamy nadzieję, że Pana kolejne doświadczenia związane z naszą firmą będą wyłącznie bardzo pozytywne i w przyszłości ponownie będziemy cieszyć się z obopólnie korzystnej współpracy. Zachęcamy do odwiedzania nas w internecie: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.