Personel banku ma problemy z radzeniem sobie z nietypowymi sprawami. Nawet w narracji personelu można odczuć, że oferowane usługi odbiegają znacznie od ideału. Klienta zdają się traktować jako zło konieczne i nie zachowują minimalnych pozorów kultury polegających na przedstawieniu się i zaproponowaniu miejsca siedzącego. Zostałem zmuszony do czekanie przez 20 minut, aż ktoś się mną zajmie, ponieważ osoba odpowiedzialna za obsługę klientów indywidualnych była umówiona już z inny klientami. Nie przedstawiono mi sposobów rozwiązania mojej sprawy i namawiano abym załatwił ją w oddziele, w którym zakładałem moje konto. Mimo że do zamknięcia placówki zostało jeszcze około 2 godzin dowiedziałem się, że pełne rozwiązanie mojej sprawy nie jest możliwe ze względu na brak czasu. W banku spędziłem około 80 minut, z czego 50 upłynęło mi na czekaniu na obsługę oraz w kolejce do kasy. W miejscu obsługi nie brakowało krzeseł osób oczekujących, jednak załatwiając moją musiałem stać przy okienku osoby zajmującej się obsługą klientów indywidualnych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.