Bywam w tym sklepie dosyć często ze względu na promocje których udziela sklep każdy może cos dla siebie znaleźć od skarpet po profesjonalny sprzęt narciarski bądź rowerowy , gorzej natomiast jest ze znalezienie rozmiaru bałagan jaki panuję w tym sklepie jest podrostu oślepiający 1 rodzaj koszulki której szukałem bym dosłownie na 5 albo 6 działach w tym damskim czego jako osobnik puci przeciwnej bym sie nie spodziewał , poprosić natomiast kogoś z obsługi żeby nam cos znalazła to już już graniczy z cudem , pytając sie czy mogę prosić kogoś do stoiska z okularami przeciwsłonecznymi uzyskałem odpowiedz tak za chwile po 10 minutach oczekiwania straciłem nadzieje i zacząłem prosić inna osobę z obsługi tego sklepu uzyskałem odpowiedz nie-jestem z tego działu albo nie mam czasu no to zastanawiać sie na przysłowiowy chłopski rozum jak sprzedawca nie ma czasu dla klienta to kto ma go mieć jest to dosyć żałosne moim zdaniem . Inna natomiast sprawą jest dział reklamacji zakupiłem u nich dres firmy xxx który służył do treningów polegał on na tym ze przyspieszał wypacanie wszystko było super do pierwszego treningu jak zobaczyłem jak dres pękł pod pacha i w kroku od wpływy potu załamałem ręce złożyłem go do reklamacji , po około 10 dniach otrzymałem telefon ze dres jest do odebrania przyjechałem do sklepu odebrałem towar i przy kasie obejrzałem dokładnie jak zostały uśnięte wady i myślałem ze wyjdę z siebie dres był poklejony jakimiś tanim szybko schnącym klejem jak by na zapleczu na dodatek nie dokładnie na pytanie dość stanowczym tonem do sprzedawczyni " Co to jest!!!! " pani odpowiada iż towar został naprawiony , po dłużej wymianie zdań z pani zobaczyłem ze nie da sie dojść do porozumienia załamałem ręce i opuściłem sklep
Jako osoba która średnio raz na miesiąc korzysta z usług tej firmy zaobserwowałem totalne olewanie klienta . Zamawiając kubełek osoba na inoflini podaje czas oczekiwania do 40 min , po czym czas oczekiwania wynosi około 1h 10 bądź 15 min , od momentu kiedy zacząłem dzwonić do restauracji i zwracać im uwagę no problem który się zaczął pojawiać na rachunku który dostaje z zamówieniem pojawia się informacja uwaga klient z zegarkiem w ręku . Wydaje mi sie ze jest to lekka kpina żeby umieszczać taki o to wiadomości do których konsument ma też wgląd , nawet jeśli chcą przekazywać sobie takie informacje mogą robić to bardziej dyskretnie , i jeszcze o co chodzi z tym zegarkiem w reku przecież to ich kurier sie spóźnią wiec trudno żeby po czasie który podaje konsultantka bądź konsultant nie wykonał bym telefonu ze skargą w tym wypadku mógłbym ciekać nawet i po 2 bądź 3 godziny na zamówienie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.