Jestem zawiedziony z obsługi tego banku, załatwienie jednej prostej sprawy wymaga wielu telefonów i tłumaczenia z naszej strony. Z przykrością muszę stwierdzić, że do dnia dzisiejszego jesteśmy zbywani. Brak jest jednej osoby która prowadziłaby naszą sprawę za każdym razem musimy od samego początku tłumaczyć wszystko kolejnym Panią z działu obsługi a i tak sprawa pozostaje niezałatwiona. Duże rozczarowanie choć początki współpracy były naprawdę zadawalające!!!
Na obiad wybrałem się z żoną i synem do restauracji Sphinx. Mają dobre jedzenie bardzo przystępne ceny ciekawą ofertę a co najważniejsze odpowiednie ,,podejście" personelu do dzieci. Nasz syn jest zachwycony! Oprócz tego, że może wybierać spośród specjalnego menu dla dzieci kelnerzy traktują go jak prawdziwegon Małego klienta licząc się z jego zdaniem i poświęcając uwagę oraz podtrzymując konwersację co wzbudza zachwyt naszego Malucha! Polecam!!!
Witam!!! Muszę przyznać, że tym razem PZU mnie bardzo zaskoczyło. Już dawno nie było tak fachowej obsługi i rzetelności pracowników. Muszę podkreślić, że miałem częste przykre doświadczenia z tą instytucją. Dnia 20.05.2010r. zgłosiłem szkodę (nadmieniam że wszystkie formalności załatwił pracownik PZU ja tylko podpisałem dokumenty)a już 21.05.2010r. miałem przelane pieniążki za szkodę. Jeżeli chodzi o PZU to poprostu cud!!! Oby ta jakość i obsługa pozostała na obecnym poziomie!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.