Przywitanie klienta bardzo przyjemne z uśmiechem. Propozycja zakupu innych towarów także bardzo przyjazna, bez nacisku. Widac trochę tylko zmęczenie pracownika, który mimo wszystko stara się być uprzejmy i miły. Prawie idealnie tylko na moją sugestię aby przekazać kierownikowi stacji,że dojazd jest strasznie oblodzony (mało nie zderzyliśmy się z innym klientem) pracownica poinformowała o odśnieżeniu wjazdu RANO i że trzeba jeżdzić ostrożnie.
Personel poproszony o pomoc w znalezieniu poszukiwanej złączki do plastikowych rur wodnych nie wiedział czy szukany asortyment posiada w sprzedaży, powiedziano mi tylko w którym miejscu mogę sobie poszukać. gdy przy regale poprosiłem o pomoc pracownika marketu powiedział, że nie wie jaka średnica jest najmniejsza. Sprawiał wrażenie, że dopiero zaczyna się uczyć tzn szukał w dostępnych zlączkach czytając opisy na półce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.