Osoby obsługujące sklep podchodzą zaproponować pomoc we właściwym momencie, klient nie czuje się przez nich 'zaatakowany'. Pani obsługująca kasę bardzo miła, proponowała w sposób profesjonalny dodatkowe produkty w odpowiedni sposób - nie odczuwało się wrażenia 'wciskania' dodatkowych rzeczy. Miłym zaskoczeniem był porządek w sklepie, który nie tak łatwo utrzymać w trakcie przedświątecznego 'nalotu' kupujących.
Irytujące reklamy zaraz po połączeniu z serwisem infolinii. Pomimo stałego kontaktu z firmą pracownicy za każdym razem zadają te same pytania pomimo, że posiadają je w bazie danych i/lub te same dane uzyskuje następnie kurier w miejscu odbioru.
Do samej obsługi nie można mieć jednak większych zastrzeżeń. Pracownicy są mili i w miarę konkretni co skraca czas pozyskiwania usługi.
Problemem infolinii jest przebrnięcie przez automatyczne przekierowania i wszystkie irytujące reklamy, których należy wysłuchać. Następnie pracownik infolinii udzielił w sposób przyjazny i profesjonalny wszystkich oczekiwanych informacji. Dodatkowo wyjątkowo uprzejmie i nienatarczywie zaproponował usługi dodatkowe (na podstawie wglądu w faktury).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.