Jest to firmowa stacja BP. Została wykonana zgodnie z normami firmowymi. Wszędzie wyłożona jest kostka brukowa i zaprojektowana zieleń. Dużym minusem jest to, że brak jest udogodnień dla osób niepełnosprawnych, przed wejsciem do budynku stacji jest ogromny około 20 - 30 cm stopień.
Pracownicy na stacji ubrani są w firmowy strój, noszą identyfkatory. Niesety ich zachowanie pozostawia wiele do życzenia. Są niemili dla klientów, pracę wykonują tak jakby z przymusu. Do tego jeszcze rozmawiająmięddzy sobą podczas obsługi klientów.
Na stacji jest czysto i schludnie.
Jest to stacja prawdopodobnie działąjąca na zasadzie franszyzy. POnieważ jest bardzo malutka i przytulna. Stacja jest zlokalizowana w bardzo dobrym miejscu, przy dość ruchliwej drodze. Wszystkie standardy wykończenia oraz architektury są zgodne z wymogami BP.
Główną rzeczą, ktora zwraca uwagę jesty jakość obslugi. Bardzo żadko spotyka się tak miłą obsługę na stacjach firmowych BP.
Osoby obsługujace były ubrane bardzo schludnie, miały identyfikatory i nie były w pracy dlatego, że muszą.
Były uśmiechnięte i pomocne. Po zatankowaniu wszedłęm dop sklepu, wziąłem jeszcze kilka drobiazgów na dalszą drogę.
Zostałą mi zaproponowana kawa i jakaś kanapka. Z kawy skorzystałęm, ale kanapeknie było takich jak chciałęm, wiec polecono mi cś innego.
Jak już placiłęm i wychidziłęm miałem pełne dłonie zakupów. Włożono mi wszystko do vreklamówki, nawet osłodzono mi kawę, zamieszano i zamknięto podając bezpośrednio w dłoń.
Naprawde pierwszy raz spotkałęm się z tak miłą obsługą na BP a dodam, że tankuję średnio 2, 3 razy w tygodniu ponieważ pracuję jako PH.
Do PZU udałem się w celu zgłoszenia szkody spowodowanej kolizją drogową. Kolizja nie byłą z mojej winy, ale winny był ubezpieczony w PZU. Dlatego też zgodnie z instrukcją policji udałem się do PZU.
Budynek mieści sie przy głuwnej ulicy w Zabrzu. Jest dobrze oznakowany i widoczny z daleka. Niedawno był odnawiamy, tak więc z zewnątrz wygląda bardzo dobrze. W ostatnim czasie także zostało wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Parkin ogólnie jest bardzo mały i ciężko zaparkować.
Wnętrze budynku jest w stanie dobrym, są oznakowane stanowiska a pracownicy mają identyfikatory.
Dużym minusem jest brak informacji przy wejsiu i na obsłużenie mnie czekałem około godziny. Gdy już doszedłem do stanowiska okazało się, że muszę wszystko załatwić przez infolinię, a dopiero poźniej udać się do pracownika. I znowu godzina w zmarnowana.
Gdy załątwiłęm wszystkie dokumenty, umówiłęm się na oglądanie szkody td. byłem bardzo zmeczony i zadowolony, że wychodzę.
Niestetz nie dostam odsykodowania, poniewa PZU w przeciwieństwe do Policji uwazą, że sprawcą kolizji był kto inny (w kolizji uczestniczyły 3 auta). Tak oto do tej pory piszę listy i wymieniam korespondencję z PZU.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.