O godz 16 przybyłem do punktu Plus mieszczącego się w centrum handlowym 3 stawy w Katowicach.Celem mojej wizyty był zakup telefonu i podpisanie umowy na jedną z promocji.Obsłużony zostałem przez wysokiego blondyna ok 190 wzrostu wiek ok 25 lat.Przy podejściu do stoiska zostałem od razu zauważony,pan do mnie podszedł grzecznie sie przywitał i zaprosił mnie do swojego stanowiska.Pan od razu zajął sie badaniem moich potrzeb na określoną usługę.Sprzedawca, dobierając ofertę,zaproponował mi doładowania na kartę ,ale przedstawił też korzyści płynące z abonamentu,pozostawiając mi wybór.Z szerokiej gamy modeli telefonów,jak się okazało, nie wszystkie znajdowały sie na stanie salonu,brakowało kilku modeli,którymi byłem zainteresowany.Pan starał się zaoferować mi telefony które miał na stanie salonu i faktycznie odpowiadały parametrami tym których nie było, pokazał mi 3 modele,włączył je ,oraz poinformował o serwisowaniu i gwarancji na sprzęt.Po ok 20 minutach mi poświęconych ,podsumował wszystko o czym rozmawialiśmy oraz podkreślił ,że telefony których nie ma, będą w najbliższym czasie.Pan podziękował za rozmowę, grzecznie się pożegnał oraz zaproponował kontakt w razie ,gdy dany model przybędzie na salon.Dodatkowo dostałem też ulotki o bieżących promocjach i adres salonu.
Sklep spożywczczy A.B.C w którym dokonywałem zakupów był czysty ,segregacja towarów odpowiednia,asortyment bogaty,natomiast kompetencja obsługi sklepu,pozostawiała wiele do życzenia(oparci o ladę, rozmawiając na prywatne tematy ,skutecznie zniechęcają klienta do robienia zakupów w danej placówce) ocena wizualna placówki na poziomie dobrym, natomiast ocena sprzedawców i ich nastawienia do klienta jest na poziomie oceny bardzo niskiej w porównaniu do jakości i wyglądu sklepu.Na dodatkowy minus zasługuje brak wydania paragonu przy kasie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.