Opinie użytkownika (2)

Warto zacząć od...
Warto zacząć od ceny pokoju, która znacząco wpłynie na ostateczną ocenę: 199PLN. W mikroskopijnej łazience, prysznic trzeba było trzymać w ręce, ponieważ urwany był do niego uchwyt, kabina nie miała zasłonki - cała woda lądowała na ubraniach, lustrze, armaturze.. panował specyficzny zapach.. Wisiał jeden, nie do końca dobrze wyprany ręcznik. Pokój był wielkości łóżka, więc ciężko było się w nim poruszać. Na zewnątrz hałasował klimatyzator, który nawet przy zamkniętym oknie powodował problemy przy zaśnięciu. Reklamowana obszerna telewizja satelitarna okazała się być w wersji francuskiej (czasem angielskiej i niemieckiej) i oglądać po polsku można było tylko kilka kanałów. Nie mówię tu o kanałach FTA, darmowych. Nawet C+ był nie po polsku. Obsługa hotelu dla odmiany była bardzo miła i potrafiła wszystko książkowo wytłumaczyć. Prawdopodobnie płaci się tylko za lokalizację hotelu, który nie posiada nawet własnej restauracji, a jedynym posiłkiem może być kawa z automatu.

Marcin_551

14.07.2009

Premiere Classe

Placówka

Warszawa, Towarowa 2

Nie zgadzam się (28)
Obsługa niestety w...
Obsługa niestety w niepełnym stopniu była w stanie przekazać informacje o notebookach znajdujących się w ofercie. Zamiast zwyczajnie odpowiadać na pytania, musiała szukać informacji w broszurach vobis.pl co znacząco wydłużyło czas uzyskania informacji. Wygląd miejsca obsługi, personelu, był bardzo dobry, produkty poukładane estetycznie. Niestety personel traci jeden punkt za zachowanie z uwagi na lekki, wykazywany przezeń, stres. Sama oferta cenowa jest w miarę konkurencyjna do innych firm.

Marcin_551

14.07.2009

Vobis

Placówka

Rzeszów, Witosa 21

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi