Jakość obsługi na dobrym poziomie. Pracownicy kompetentni w zakresie swoich działów, niezbyt chętni do pomocy z własnej inicjatywy. Zbyt mała ilość otwartych kas (1 kasa na dział). Zbyt długi czas oczekiwania na obsługę, nawet przy małej liczbie klientów w niektórych działach (np. budowlanka). Niezrozumiały i czasochłonny system wydawania towaru przez personel sklepu, tj. otrzymujemy kartkę od sprzedawcy na towar który chcemy nabyć po czym płacimy za niego w kasie, wracamy do sprzedawcy i otrzymujemy wybrany towar. Ceny bardzo przystępne w porównaniu z konkurencją. Brak produktów markowych o wysokiej jakości. Niezbyt intuicyjnie i ergonomicznie porozkładane towary na półkach. Dobry dojazd i duży parking.
Zbyt mała liczba pracowników do obsługi klientów, szczególnie na dziale mięsnym (czas oczekiwania na obsługę ok 10 min). Jakość obsługi na wysokim poziomie, obsługa miła i sympatyczna, chętna do pomocy. Na stanowisku z warzywami i owocami świeże produkty na bieżąco uzupełniane przez personel. Ilość otwartych kas adekwatna do liczby kupujących. Szeroki asortyment produktów, braki na bieżąco uzupełniane, lub informacja o chwilowym braku towaru. W związku z wprowadzeniem kas samoobsługowych nie zmniejszyły się kolejki do kas. Duży parking i dobry dojazd.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.