Merkury Market

(3.55)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (120 z 222)

NIE POLECAM, TOWAR...
NIE POLECAM, TOWAR W ZNACZNEJ CZĘŚCI TRAGICZNEJ JAKOŚCI PRAWDOPODOBNIE PO ZWROCIE, REKLAMACJA ZŁOŻONA BRAK JAKIEKOLWIEK INFORMACJI ZE STRONY SKLEPU , PO INTERWENCJI TELEFONICZNEJ INFORMACJA ŻE PRODUCENT WYŚLE TOWAR PONOWNIE GDZIE WYRAŹNIE ZAZNACZONO W FORMULARZU ŻE KUPUJĄCY CHCE ZWRÓCIĆ TOWAR . TRAGEDIA CZAS OCZEKIWANIA NA TOWAR DŁUGI A NA REKLAMACJĘ JESZCZE DŁUŻSZY.

Klient_guVKw

12.12.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówione meble do...
Zamówione meble do salonu dojechały kompletne i w terminie, remont zakończony

TomaszBrzostek

02.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Narożnik otrzymałam bardzo...
Narożnik otrzymałam bardzo szybko, polecam firmę Merkury Market

Klient_8Hu8E

30.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Narożnik otrzymałam bardzo...
Narożnik otrzymałam bardzo szybko, polecam firmę Merkury Market

Klient_8Hu8E

30.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiełem w sklepie...
Zamówiełem w sklepie internetowym komplet stołu z krzesłami z odbiorem osobistym w sklepie w Dębicy. Odbiór miał był za 5 dni, jednak było opóźnienie i był do odbioru po 8 dniach. Zostałem o tym poinformowany, więc nie ma problemu. Komunikacja z firmą bardzo dobra.

nowak.mariusz321

30.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie przyszło w...
Zamówienie przyszło w terminie. Dziecko z łóżka zadowolone.

Klient_6d5CZ

30.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie przyszło w...
Zamówienie przyszło w terminie. Dziecko z łóżka zadowolone.

Klient_6d5CZ

30.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ostrzegam sklep proponuje...
Ostrzegam sklep proponuje towar, którego nie posiada. W chwili obecnej po prawie 2 tygodniach czekam na zwrot pieniędzy. ( O infolinia szkoda pisać, najpierw mówią, że trzeba czekać bo mają czas, później że trzeba czekać bo jest opóźnienie, a teraz że oddadzą pieniądze bo nie mają towaru...) Zamówienie 952848/08/2024

MP_eKfo

10.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam zakupów...
Nie polecam zakupów w sklepie internetowym. Obsługa klienta rodem z minionej epoki. Zamówiłem biurko z dostawą, które miało być dostarczone do 10 dni. W wyznaczony dzień wziąłem specjalnie urlop w pracy, aby czekać łaskawie na kuriera. Wieczorem tego dnia dostałem informację, że przepraszamy, ale zamówienie będzie dostarczone 20 dni później. No trudno, to czekam dalej. W między czasie, po 5 dniach na stronie sklepu zmienił się status zamówienia, że gotowe do wydania kurierowi. Skontaktowałem się więc z tym pseudosklepem, czy wiadomo, kiedy konkretnie będzie dostawa? Czy jutro? Czy za tydzień? Czy za dwa może? Otrzymałem odpowiedź, że oni nie wiedzą. No to ok... czekamy. Następnego dnia z rana (gdy oczywiście byłem w pracy) dzwoni kurier, że on to ma biurko dla mnie i kiedy będę w domu - więc wariatkowo, zwolnienie z pracy w ciągu dnia itp. MASAKRA.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mercury Zamość. Dzisiaj...
Mercury Zamość. Dzisiaj kupowałam ziemię. Niestety Pan,który mnie obsługiwał był tam chyba za karę. Zero pomocy. Nawet nie próbował wyjaśnić zaistniałej sytuacji. I dziękuję Pani, która była na kasie za interwencję i pomoc. Móc to chcieć.

RenataZaw_ujAe

17.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
DRAMAT a nie...
DRAMAT a nie sklep - obługa nieprzyjemna nawet mailowo. Zamówienie do 5 dni - mowią, że mają na magazynie w Nowym Sączu i jak klient chce to ma sobie podjechać. Ale dostarczyć stamtąd nie mogą, tylko przeciągają o kolejne tygodnie pisząc, że zamówienie z jednym towarem dopiero będzie kompletowane i to na innym magazynie. Czekanie na inforlini godzinę to utrapienie. Brak informacji o zmianie statusu zamówienia. Odpowiedzi na maila po kilku dniach. Nawet prośbę o podanie formy rezygnacji realizowali dwa tygodnie. Lubię Pana Klepksa, ale bajki, które wypisują na stronie o terminach dostaw wykraczają dalece po za zakres ludzkiej wyobraźni. SKLEP MERKURY MARKET TO DRAMAT i POŻOGA

niezalogowany-uzytkownik

16.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Towar zamówiony online...
Towar zamówiony online ponad miesiąc temu i nadal nie dostarczony. Kontakt ze sklepem jest tragiczny. Na maile odpowiadają po paru dniach, na infolinii trzeba czekać godzinę. Zamówienie towar w listopadzie z informacją, że zamówienie będzie zrealizowane w ciągu 5 dni roboczych + cza dostawy. W ostatnim dniu dostałem informację, że zamówienie jest opóźnione z powodu braku części asortymentu. Dostawa brakującego ma być do 22.12. Poprosiłem o dostarczenie dostępnej części asortymentu, która jest dostępna a na resztę zaczekam. Jest 29.12 i jedyne co się dowiedziałem to że do końca tego tygodnia, czyli do dzisiaj zamówienie powinno być skompletowane. Ale dzisiaj nie da się na infolinię dodzwonić, na maile odpowiedź dostanę pewnie w przyszłym roku. Towar zamówiony, zapłacony ale ja go nie mam. Sklep podobno też go nie ma bo czeka na dostawę. Jak możecie sprzedawać coś, czego nie macie?

niezalogowany-uzytkownik

29.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta to...
Obsługa klienta to żart. Meble koszmarnej jakości. Tektura jest bardziej solidna. Drogie meble z serii Loft rozlatują się właściwie w rękach.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam! Chciałem bardzo...
Witam! Chciałem bardzo pochwalić obsługę działu ogrodniczego sklepu Merkury market w Cieszynie. Chodzi mi o Panią M, pana J i pana K ( o ile dobrze zapamiętałem imię). Pomogli mi wybrać panele kompozytowe na balkon. Następnie 3 razy ładować i 2 razy rozładowywać przyczepkę z tymi panelami, ponieważ dwa razy je zwracałem, bo mojej żonie kolor nie odpowiadał. Przyjęli to z humorem i życzliwością. Czułem się swojsko i miło. Serdecznie polecam dział ogrodniczy w Merkurym w Cieszynie. Opinia edytowana z uwagi na ochronę danych osobowych.

Klient_YLBoj

17.08.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem szafę na...
Zamówiłem szafę na stronie dostępna od ręki, zapłaciłem i status do 10 dni będzie. Niesyty wprowadzenie w błąd, minął jeden miesiąc drugi, na infolinii za każdym razem spławianie, że producent, nie wyprodukował jeszcze .Pomógł mi w końcu rzecznik praw konsumenta po dwóch miesiącach od złożenia zamówienia. Przy mnie dzwonił do nich . Dzięki niemu po telefonie od konsumenta szafa na drugi dzień od jego telefonu ,była u mnie. Nigdy więcej tego sklepu. Nawet słowa przepraszam nie było z ich strony. Ludzie nie zamawiajcie i nich nic ma stronie, operują naszymi pieniędzmi ,za towar którego nie chcą nam wysłać. Powinien się w końcu ktoś za nich wsiąść i powinni płacić kary, za wprowadzanie w błąd.. Odradzam zamawiania przez internet od nich (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_PAXja

22.12.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Merkury market Bielsko-Biała....
Merkury market Bielsko-Biała. Jeszcze tam nie byłem. Przejeżdżałem, więc pomyślałem, że zajrzę. Sklep bardzo duży. Ku mojemu zdziwieniu po wejściu do środka okazało się, że cały sklep jest na parterze. Z zewnątrz byłem przekonany, że będzie to parter i piętro. W każdym razie w godzinach do południowych w sklepie panował spokój i niewielki ruch klientów. Na parkingu dużo miejsc wolnych oraz porządek na terenie sklepu i wokół. Asortyment typowy dla tego rodzaju sklepów, także wybór każdy musi podjąć sam co komu bardziej odpowiada.

jeden87

01.12.2022

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 183

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieprzyjemna obsługa....
Bardzo nieprzyjemna obsługa. Traktują klienta jak zło konieczne. Proces odbioru towaru na magazynie też pozostawia wiele do życzenia.

Krzysztof_1783

05.04.2022

Placówka

Rzeszów, ul. Rejtana 2-4

Nie zgadzam się (0)
TRAGEDIA!!! ODRADZAM KAŻDEMU,...
TRAGEDIA!!! ODRADZAM KAŻDEMU, KTO NAWET ZASTANAWIA SIĘ NAD REALIZACJĄ ZAMOWIENIA W TYM PARA SKLEPIE INTERNETOWYM. Zamówienie złożone 2 tygodnie temu, wg strony wszystko dostępne OD RĘKI, do 5 dni termin realizacji. Dzisiaj po dwóch tygodniach zamówienie wciąż nie zostało przekazane kurierowi. Mają klientów gdzieś, którzy chcą łaskawie zostawić u nich swą kasę, żadnej konkretnej informacji na infolinii, cały ten sklep internetowy jedna wielka farsa.

Niezweryfikowany Klient_fJMQ

11.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam. Zróbcie sonie...
Witam. Zróbcie sonie porządek z personelem. Dziś kupiłam rolkę papy, zapłaciłam i jadę po odbiór a tam co?? Wychodzi mięśniak z magazynu który mówi ze mi towaru nie wyda bo on go chce. Poleciał na sklep i wmawiał mi że on wczoraj wszystkie rolki zarezerwował. Skoro tak to czemu na sklepie o tym nie wiedza. Czemu pracownik decyduje o moim zakupionym towarze. Żenada!!! Chciałam kierownika a ten co zwiał... Już nigdy więcej do tego sklepu!! Co za ludzi zatrudniacie!!! Nie ładujcie ludzi w balona!!!

Klient_anq8

10.09.2021

Placówka

Rybnik, ul. Obwiednia Północna 15

Nie zgadzam się (0)
OMIJAJCIE TĄ SIEĆ...
OMIJAJCIE TĄ SIEĆ Z DALEKA. Obsługa fatalna, porażka przy odbiorze z magazynu. Za Wasze pieniądze ktoś Wam robi łaskę. Warto odwiedzić inne konkurencyjne sklepy o ten omijać z daleka…

Niezweryfikowany Klient_NuYY

31.08.2021

Placówka

Krosno, Czajkowskiego 51

Nie zgadzam się (0)

Merkury Market

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Merkury Market?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.