Pani ubrana w czysty,odpowiedni uniform,miała identyfikator,posiadała skromny makijaż , przywitała klienta i poprosiła żebym usiadł.Przez całą rozmowę była miła i uprzejma,nie przerywała gdy mówiłem.Skrupulatnie wypytywała o moje potrzeby dostosowując do nich ofertę i zaproponowała dodatkowe usługi,dążyła do finalizacji transakcji.Punkt mieści się w budynku Poczty Polskiej w okolicy okienek pocztowych przez co ciężko było skoncentrować się na rozmowie z racji awanturujących się klientów przy okienku.Stanowisko nie było odpowiednio zabezpieczone przed ochroną danych osobowych,odczuwalny brak swobodnej rozmowy
Panie pracujące w sklepie uprzejme i pomocne, w przypadku kolejki dzwonią po następna kasjerkę w celu szybkiej obsługi klienta,każda kasjerka posiadająca indentyfikator z imieniem.Przy kasach zbyt mało miejsca nie mozna swobodnie przejechać wózkiem bądź wyminąc się z innym klientem,warzywa nie przebrane wyglądają na nie świeże czym odstraszają klienta dodatkowo przy tym stoisku brudna podłoga.Brak cen przy części artykułów zwłaszcza przy koszach z towarami nie spożywczymi,brak niektórych artykułów które powinny być w sprzedaży(w innych bierdonkach są na pólkach)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.