Bardzo miła obsługa, stacja czysta i schludna ALE produkty na półkach są totalnie źle pooznaczane. Po zatankowaniu miałem ochotę na jakiegoś batona, ale zrezygnowałem gdy tylko spojrzałem na regał - żadna cena/nazwa produktu nie zgadzała się ze stanem faktycznym. Mars opisany jako żelki Haribo, Bounty jako baton Corny. Poza tą wpadką - wszystko w jak najlepszym porządku.
Byłem zmuszony zwrócić buty z powodu złego rozmiaru - były za duże. Po konsultacji przez telefon udało mi się bez problemu zrealizować darmowy zwrot, a pieniądze w kilka dni były z powrotem na moim koncie. Nie spodziewałem się, że da się to załatwić tak szybko!
Bez problemu udało mi się rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące przedłużenia ubezpieczenia OC, a także opłacić składkę za kolejny rok. Pani obsługująca mnie bardzo miła, posiadająca dużą wiedzę i doświadczenie. Wyjaśniła mi wszelkie niejasności i zaprosiła do przeniesienia ubezpieczenia innych pojazdów do PZU.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.