Poszukiwałem ostatnio paneli oraz nowych drzwi, gdyż muszę zrobić remont pokoju w mieszkaniu. Sklep Bbel-pol był jednym z kilku, które odwiedziłem. Mają tam duży wybór paneli w różnych cenach, kolorach i klasie ścieralności. Istnieje również możliwość bezpłatnego montażu w domu klienta, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, ponieważ nie we wszystkich sklepach istnieje taka możliwość. Obsługa sklepu jest bardzo miła i pomocna, praktycznie jak tylko wszedłem do sklepu podszedł do mnie sprzedawca i zaproponował pomoc w wyborze paneli oraz drzwi. Polecał różne modele i przedstawiał ich zalety. Zaproponował również darmową wycenę kilku wariantów, żebym mógł wybrać najbardziej optymalny.
Reklamacja dotyczyła usunięcia danych z telefonu podczas naprawy wyświetlacza.Firma spóźniła się z naprawą telefonu, dodatkowo usunęła dane z telefonu, mimo że na zleceniu naprawy była zaznaczona odpłatna opcja zachowania danych.W salonie nikt nie poczuwał się do odpowiedzialności i odesłano mnie na infolinie.Tutaj zgłosiłem reklamację i została ona pozytywnie rozpatrzona, firma przyznała się do błędu oraz przyznała mi rekompensatę w postaci rabatu przy kolejnym abonamencie (zniżka 65 zł do następnej faktury).Obsługa na infolinii była bardzo miła, konsultantka dążyła do załatwienia sprawy podczas rozmowy proponując różne rozwiązania.
Zaniosłem telefon do naprawy gwarancyjnej (pęknięty wyświetlacz). Biuro T-Mobile w Galerii Cuprum Arena posiada 3 stanowiska do obsługi klienta, z czego 2 były czynne.Na miejscu wypełniłem formularz gwarancyjny z opcją naprawy wyświetlacza oraz pozostawienia danych na telefonie.Na miejscu dostałem informacje, że w ciągu 2 tyg telefon zostanie naprawiony.Niestety firma nie dotrzymała terminu dostawy, spóźnienie ponad tydzień czasu.Dodatkowo dostałem błędną informację o możliwości odebrania telefonu, gdy go fizycznie jeszcze nie było w salonie i niepotrzebnie udałem się do punktu tracąc czas.Okazało się również, że z telefonu zostały usunięte wszystkie dane, mimo że miały pozostać na telefonie.Na miejscu poinformowano mnie o możliwości zgłoszenia reklamacji przez infolinię.W samym salonie nikt nie poczuwał się do odpowiedzialności za to co się stało.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.