Opinia użytkownika: Marcin_2181
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zaniosłem telefon do naprawy gwarancyjnej (pęknięty wyświetlacz). Biuro T-Mobile w Galerii Cuprum Arena posiada 3 stanowiska do obsługi klienta, z czego 2 były czynne.Na miejscu wypełniłem formularz gwarancyjny z opcją naprawy wyświetlacza oraz pozostawienia danych na telefonie.Na miejscu dostałem informacje, że w ciągu 2 tyg telefon zostanie naprawiony.Niestety firma nie dotrzymała terminu dostawy, spóźnienie ponad tydzień czasu.Dodatkowo dostałem błędną informację o możliwości odebrania telefonu, gdy go fizycznie jeszcze nie było w salonie i niepotrzebnie udałem się do punktu tracąc czas.Okazało się również, że z telefonu zostały usunięte wszystkie dane, mimo że miały pozostać na telefonie.Na miejscu poinformowano mnie o możliwości zgłoszenia reklamacji przez infolinię.W samym salonie nikt nie poczuwał się do odpowiedzialności za to co się stało.