Kolejne zakupy tym razem w dziale małe AGD przebiegły sprawnie i z przekazaniem mi potrzebnych informacji jakich ciałem uzyskać przez zakupem bo nie byłem do końca zdecydowany jaki produkt był by dla mnie najlepszy. Obsługa poświeciła mi sporo czasu i dokładnie przedstawiła mi wady i zalety produktu przy czym Pani była bardzo sympatyczna.
Bardzo dobrze. Naprawde duży asortyment leków i częste promocje. Profesjonalna wiedza obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Super. Wiedza i doradztwo obsługi pozwala łatwo i szybko podjąć decyzje zakupu. Czas oczekiwania na obsługę jest zbyt długi lub czaem brak jego zainyeresowania. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na stacji zawsze jest czysto , miła całkiem sprawna obsługa. Raczej brak kolejek. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Źle. W sklepie nie możba zrobić szybkich zakupów pobieważ brak jest asortymentu a półki swiecą pustkami. Oprócz podstawowych produktów tj. nabiał, pieczywo i wędliny ciężko zrobić kompletne zakupy. Traci sie czas na szukanie asortymentu ktorego nie ma . Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.
Co kilka alejek w sklepie można spotkać jakiegoś pracownika, co jest bardzo pomocne kiedy nie można czegoś znaleźć. Na stanowisku przy ważeniu owoców i warzyw można zawsze znaleźć przecenione produkty przy kasach nie ma kolejek.
Dziękujemy za zgłoszenie pozytywnej obserwacji dotyczącej personelu, działu z owocami i warzywami oraz czasu oczekiwania do kas. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Znana głównie z...
Znana głównie z sieci Tesco herbata ekspresowa Sir Roger, która cenowo można porównywać z Liptonem jakościowo wypada kiepsko. W jednej z partii zakupionej herbaty wszystkie saszetki z herbata były dziurawe, po zaparzeniu herbata wypływała z saszetki.
Zrobienie zakupów i znalezienie towaru w sklepie nie jest problemem bardzo szerokie alejki i dokładne opisy, na delikatesach od poniedziałku do piątku nie ma większych kolejek.... problem zaczyna się przy kasach kiedy robiąc niewielkie zakupy trzeba tam spędzić większość czasu....od czasu otworzenia kas samoobsługowych kolejki zamiast się zmieszać są jeszcze większe przez ograniczenia ilości zwykłych kas gdzie z reguły są otwarte tylko dwie (pomijając weekendy) oraz nieumiejętność korzystania z nich przez klientów - kolejki robią się gigantyczne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.